28 Mayıs 2013 Salı

Fabulous Boys 1. Bölüm Türkçe Altyazılı İndirme



Boyut: 319 mb
Süre: 1 Saat 12 Dakika
Format: mp4

Çeviri ve Zamanlama: Nova ve Inori

İNDİR!





İlk bölümde ayrıca SPEXIAL ve DREAM GIRLS grupları da konuk olarak vardı.
Dizide söyledikleri şarkılarını indirmek isteyen olursa diye link ekleyeyim dedim. :)
Style Star'ı mediafire'dan sürekli copyright sorunu yaşattığından 4shared'e yükledim. :)


DREAM GIRLS - Dying For Love





SPEXIAL - Style Star





    İngilizceye çeviren kişi altyazıyı ayrı olarak paylaşmadığı için Inori ile zamanlama da yapmak zorunda kaldık. :( Henüz 2. bölümün altyazısı da çıkmadı o yüzden ne zaman geleceği belli değil. :( İngilizce altyazılı olarak gören olursa bize de söylerse çok makbule geçer. ^^ Dizinin ilk bölümü neredeyse tıpatıp aynı olsa da güzeldi, hoştu kendini izletti. :) Jiro zaten benim için tartışmasız bir oyuncudur ve Mei Nan ve Jeremy'yi de ayrıca sevdim. Xin Yu karakteri Koreliymiş, onun da maşallahı var. ^^ Bölümü başka bir sitede ya da forumda paylaşmama kararı aldık Inori ile çünkü... hım... çünkü öyle işte. :D İzleyecek olanlara iyi seyirler şimdiden. :) En az benim kadar sevin~! :D Lütfen~ ^^'


10 yorum:

  1. Ellerine sağlık Nova~~ :) Tıpatıp aynı belki ama dediğin gibi Jiro var, o tavırları mimikleri yeter izlemek için, bölüm aşırı eğlenceliydi. :) Zamanlama uğraştırsa da bitirdiğimiz için memnunum hihi. :) Ve ayrıca emeğe saygı lütfen, buradan başka bir yerde görmeyiz umarım bölümü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Inori Merve-chan, pardon Merve Inori'ymiş alışamadım değişmiş. :) Demeyi unutmuşum Jiro'nun göz makyajına bayıldım bittim. Evan Yo yani Jeremy o çocuğa ayrıca kanım çok ısındı karakter olarak görerek değil, direk. :) :D Umarım yoksa biz de mi bırakırız çeviriyi. :P

      Sil
    2. Sadece Inori yapayım dedim insanlar tanısın diye ama illa soyadı gerekti ^^' Jiro her şeyiyle harikaydı hehe. ^-^ Direk heee. :) bilemiyorum artık, isyan edebilirim. :P :)

      Sil
    3. Benim neden soyadı yok. :D Evan Yo, tanı sen de seversin. Sanırsam~ ^^'

      Sil
    4. Benimki google+ hesabı olduğunu için sanıyorum hehe. ^-^ Severim,severim zaten dizideki haliyle çok sevdim bir kere büyük artısı var :)

      Sil
  2. Merhaba 1.bölüm için verdiğiniz linkler çalışmıyor "Split Archive Blocked" hatası veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilerim o zaman en geç akşama kadar. :)

      Sil
  3. ikinci bölüm çevirisi yok mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim bu kadar denk gelebilirdi mesajının üzerine oldu. :)

      Sil
  4. Çeviri için çok teşekkürler ellerinize sağlık :)) bir de HD izlemek isteyenler için altyazıyı paylaşma imkanınız var mı?

    YanıtlaSil