17 Kasım 2013 Pazar

Meteor Shower Çeviri Duyurusu ve 1. Bölüm Türkçe Altyazılı -ÇİN-




Adı: Meteor Shower
Ülke: Çin
Bölüm Sayısı: 36
Süre: 42 dk
Yılı: 2009
Tür: Romantik Komedi

Japon Versiyonu: Hana Yori Dango ♥ 
Kore Versiyonu: Boys Over Flowers
Tayvan Versiyonu: Meteor Garden

OYUNCULAR

Zheng Xuang - Cu Yu Xun
Zhang Han - Murong Yun Hai
Yu Hao Ming - Duanmu Lei
Wei Chen - Ye Shuo
Zhu Zi Xiao - Shangguan

Konu: Sıradan bir hayat süren çalışkan ve azimli Yuxun'un ünlü ve zenginlerin okuluna girmesine hak kazanmayla başlayan hikaye. Diğer versiyonlardan daha farklı bir şekilde çekilmiş dizi. :)


Dizideki F4 sistemi diğer versiyonlara göre farklı ve oyuncular da yaşlarına uygun seçilmiş. :)
Lütfen acımasızca eleştiriler yapmayalım. :)


Dizimizin ilk bölümünü çevirdim bile. En çok çevirmek istediğim dizilerden biriydi Hana Yori Dango'ydu. Onu çeviremesem bile Çin versiyonunu çeviriyor olmak mutluluk verici. :) 4-5 günde bir bölüm vermeye çalışacağım bir aksilik çıkmazsa. :) 

1. BÖLÜM TÜRKÇE ALTYAZILI


Boyut: 298 mb
Süre: 42 dk
Format: mp4

Çeviri: Nova

İNDİR!


Tek Part: İndir


19 yorum:

  1. yok artık diyorum :D ama yine olsa yine izlerim bunuda izlicem :D hemen indireyim ilk bölümü :D ellerine sağlık 36 bölüm şıp diye biter inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sen de sağ ol. Şıp diye bitse harika olur. :D :) İzleyince epey farklı olduğunu görürsün sıkmaz yani. :)

      Sil
  2. ya bunun ikinci sezonu yoktu değil mi öyle bir şey görmüştümde

    YanıtlaSil
  3. Şimdi bir sürü kişi çıkar bof en güzeliydi oradakiler daha yakışıklıydı hahaha :D biz de aynen böyle güleriz. :P bof beş para etmezdi oysaki :D hele Hana yori dango'nun yanında~~~~~~ :) Meteor Shower'ında ilk iki bölümünü izledim işte şu anda boftan daha iyi olduğunu düşünüyorum çok daha iyi haha :D Gerçi pek alakaları yok şimdilik :) Çoooook kolay gelsin Merve'm sanırım en büyük takipçisi ben olacağım. :) Çok hoş bir seri olacak~~ :)

    Bu arada iki sezon var 36'şar bölümden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya bof da fena değildi :D hana yori dango yu da severim ama bof bi adım önde geliyor benim için :D zevk meselesi tabi herkes aynı şeyi sevemez :D
      İlk bölümü hemen izledim bof dan baya farklı gidiyor hatta :D 4. baya çetrefilli çıktı havası hemen sönmez umarım :D kız jandiden daha güzel gerçi takdir ettim çinlileri :D hadi hayırlısı bakalım devamı nasıl olacak :D

      Sil
    2. Benim için de Hana Yori Dango apayrı, yarıştırmadan izlemek lazım bence. :) Ben Kore dizilerini baştan pek izlemediğim için pek sıcaklık duymuyorum başta ama Kore versiyonunda büyük açıklıklar vardı bence. Her neyse işte herkesin zevki farklı. :)

      Sil
    3. Inori~~ teşekkür ederim. :) Gönül isterdi başka şekilde de olsa ama biliyorum en büyük takipçi olduğunu~ :)

      Sil
    4. Ah benim gönlüm de çok başka isterdi amaaaaa :(

      Sil
  4. bu serideki çocuklar da çok tatlı gözüküyor bence güzel bir dizi olacak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlılar cidden hem izledikçe daha çok sevilir zaten karakterler ki baştan ısındım bile. :)

      Sil
  5. Çok teşekkürler İnşallah serinin tamamını çevirirsiniz ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. :) Ben de bitirmeyi umuyorum büyük aksilikler çıkmadığı sürece. :)

      Sil
  6. Canım linkler açılmıyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi başka bir servere yüklemeye çalışıyorum. :) Linklerde sorun yok ama üye olmak gerek indirmek için. :)

      Sil
  7. 2. bölüm ne zaman eklenir acaba ...

    YanıtlaSil
  8. 2.sezonun türkçe alt yazılısını bulamıyorum ne zaman yüklersiniz

    YanıtlaSil
  9. Merhaba;BEN bir love020 fan i olarak bunu izlemek istedim hicbir yerde bulamadım burada da indirilmiyor yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil