14 Temmuz 2012 Cumartesi

Sprout Çeviri Duyurusu ve İlk Bölüm


  Evet~! Uzun bir süre önce söylemiştim, Chinen'in dizisini çevireceğim diye ve bugün nihayet çeviri konusunu açıyorum. :) 2. bölümü de izledim ki beni tutabilene aşk olsun. :P

Yayın Başlangıç Tarihi: 7 Temmuz 2012
Tema Şarkısı: Hey! Say! JUMP - Hana Egao
Tür: Romantizm
Kanal: Nihon Terebi
İngilizce Altyazı: arisu_subs

Konusu: Kaderindeki insanı arayan bir kızın, evi kiraya verilince yaşadığı olayları anlatıyor. 

OYUNCULAR


 Chinen Yuri: Souhei isimli karakteri oynuyor. Şirin, güler yüzlü, yardım sever, anlayışlı~ birini canlandırıyor. Epey de övdüm. :D Dizideki karakteri tam yukarıdaki resimdeki gibi. Okulun en popüler çocuğu, başrol erkek malum. ^^ Kızımızın evine taşınacak olan şeker kiracı. :P

 Morikawa Aoi: Başrol kızımız, dizideki ismi Miku. Kendi halinde bir kızı canladırıyor. Ben beğendim kızı, yalnız dizideki saç modeli hariç. Onu hiç beğenmedim. :/ Daha ilk bölümden buluverdi kaderindeki insanı.


 Lewis Jesse: Dizideki ismi Hayato, Chinen'in en yakın arkadaşını oynuyor. Sessiz, sakin, cool bir tip. Biraz soğuk nevale olsa da içinde ne cevherler var ileriki bölümlerde göreceğiz herhalde. :D Ama cidden çok ifadesiz, ne düşündüğünü anlamak mümkün değil. ^^'


Kojima Fujiko: Dizide şeker, tatlı, güzel, popüler, iyi kalpli birini canlandırıyor. Tip olarak hiç beğenmedim, tabii ki herkes güzel olmak zorunda değil, ama böyle ço~k güzel diye anlatılınca insan bir şeyler bekliyor haliyle. İki bölümünü izledim ama iki bölümdür hiç beğenmiyorum kızı maalesef.


 Hashimoto Ryosuke: Dizideki en beğendiğim karakter. Tuhaf bir otaku tip. :D Eve yerleşen kiracılardan biri, üniversite öğrencisini canlandırıyor. Fazla söze ne hacet çok beğendim yahu~! :D

 Mayuko Kawakita: Eve taşınan kiracılardan biri. Kız olarak gerçek anlamda sevdiğim tek karakter sanırım. :) Bu kız da çatlak bir şey, sevme nedenim odur belki. Hasshi gibi yine üniversite öğrencisini canlandırıyor.


 Tanaka Juri: Sınıftaki aylak öğrencilerden birini canlandırıyor. Öyle zararsız bir tip. Şimdilik karakteri hakkında bir şey diyemiyorum, dizi ilerledikçe biz de göreceğiz artık. :) Umarım varlığıyla yokluğu bir değildir. 


 Yasui Kentaro: Sınıftakilerden birini canlandırıyor, biraz patavatsız ama şeker bir tip. :) Daha önce Yasui'yi rol yaparken görmemiştim, bu ilk dizisi. Umarım bol bol görürüz onu da dizide. :)


1. BÖLÜM İNDİR

Boyutu: 198 MB
Süre: 23 Dakika
Format: Mp4
Altyazı: Gömülü

5 yorum:

  1. Yeni dizin hayırlı olsun diyorum^^başrol kızın resmini görünce kızı dizide bayağa çirkin etmişler onu anladım..


    Bu diziye dalıp unutmadın dime öbürküleri:(

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. :) Ah o saçları o kızın~! :D Yok, yok unutur muyum, aşk gelmesini bekliyorum hâlâ~ :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkın kapıyı çalmasını bekleme git sen çal kapıyı:DD

      bu arada sproutun 2. bölümünü izlemdim ama okumadanda duramadım,afiş herşeyi açıklamış harbi:DD O güzel dedikleri iyi kızın içinden bence canavar cıkar yani çıkması lazımm:DD

      Sil
    2. Çaldım, çaldım~~ :D Yani öyle oldu, değil mi? ^^

      Kesinlikle çıkmalı ama hâlâ çıkmadı o canavar. :(

      Sil
  3. Bende başlıyoru bu diziye hadi hayırlısı :D Mavera insan banada der :P sukki bak güzel dizi var der :P Çeivir için teşekkürler Nova :D

    YanıtlaSil