26 Temmuz 2012 Perşembe

Yatta Yokatta!



 Evet sonunda geç de olsa Ending Planner'ın çevirisini bitirdim. ^^' Neden bu kadar uzadı derseniz cidden ben de bilmiyorum ama bilgisayarım bozulduktan ve bir ay kadar ara verdikten sonra motivasyonum düştü sanırım, yani bir ara cidden gaza gelmiştim açıkçası. :D Dizi olarak güzel bir diziydi, acıklı yanları da vardı komik yanları da. Aslında bu dizinin en çekici yanı nedir biliyor musunuz? İsmi~! "Hayatı Sonlandırmanın En İyi Yolu" bir dizi ismi bu kadar anlamlı ve hoş olabilir bence. Aslında dizi benim zayıf noktalarımı, güçsüz yanlarımı ele alıyordu, o yüzden çevirdiğim için ayrıca bir mutluyum. Ayrıca demeden geçmeyeyim, yoksa haksızlık yaptığımı düşünürüm. Yamashita'nın oyunculuğu cidden çok iyiydi. :)



 Ve dizide malum başrolü Yamashita oynuyordu, o varken kim oynayabilir ki zaten. :D Aslında bu diziye başlama nedenim Chinen'di. Chinen görünsün diye aşırı bir beklentim yoktu açıkçası, ama bazı bölümlerde yüzünü bile göremedik resmen. o.O Neyse Sprout'ta doya doya görüyoruz zaten. :D 


 Ve diziyle ilgili Maeda'ya rağmen güzel bir diziydi. Yine de sevdim. Ve başrol kadın, aslında ben Nana'yı pek sevmezdim, ama bu diziyle pek bir gözümü girdi. Çok hoştu o da. :) Genel olarak Mavera'nın da deyimiyle bazı kısımlar aynen "Yaprak Dökümü" kıvamındaydı.  Çok güzel yakıştırdı. :D Başları biraz durağandı, ama dizi sonradan açıldı bayağı, özellikle son bölümlerde, ağlamaktan bir hal oldum. İçim dışıma çıktı desem yeridir. "İnsan ne için doğar? Neden yaşar?" gibi felsefik ve derin konulara değiniyordu dizi. Dediğim gibi çok güçlü bir konusu vardı. Beni konu itibariyle bu kadar etkileyen bir dizi de Orthros no Inu'ydu.


  Son bölümün altyazısı da işte burada!

Ve bir diziyi daha bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. ^^
 Ama daha Hungry var~!


6 yorum:

  1. Çoook teşekkürler bitirdiğin için ^^

    YanıtlaSil
  2. Bende kocaman Yatta Yokattaa diyorumm:DD

    Ama ben hala izleyemdim torentten indirdiğim video şifre istiyo ama ben ortalıkta şifre falan görmedim:S daha final yapamadım diziye^^

    Yeni projelerde görüşmek üzere diyorum^^

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim Küçük Filozof. :)

    Mavera, ben de aynı sorunu yaşadım. :( İçinde şifre için verdiği indirme linki kırıktı. Ama tuhaf cidden indiriyorsun şifre için adres geliyor, giriyorsun, metin belgesini indir, şifre içinde diyor. Sonra bakıyorsun, indirme linki kırık. o.O

    Yeni projeler~ çok sevdiğim bir şey çıkmazsa Yamada'ya kadar beklemeyi düşünüyorum şimdilik. :)

    YanıtlaSil
  4. guzu sprout,hungry yokmu onları çevirmicen mi?

    yamada'nın çevirmeni şimdiden hazır olduğuna çok mutluyum inan:D

    bu arada,misafirliğe beklerim arada:D http://redbonnetgirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çevireceğim onları da onlardan başka demek istedim. ^^

    Yamada'nın çevirmeni her zaman hazır ve nazır. ♥ :D

    Kuzum ben çok geç gördüm mesajını, bu aralar nette hiç dolanmıyorum, dolanamıyorum, dolanınca da sinirlerim zıplıyor hafiften. ^^' O yüzden pek takılmıyorum. Konser izlemek en iyisi şimdilik benim için. :) Misafirliğe gelirim bol bol tabii~~ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye zıplıyo sinirlerin^^

      gel beklerim her zaman:)

      Sil