12 Eylül 2012 Çarşamba

Kaldığımız Yerden Devam



 Uzun bir aradan sonra tekrar nete döndüm sanırım. :) Bu arada yukarıdaki resmin konumuzla hiçbir alakası yok, sadece içim açılsın diye koydum. :D 
  Malum uzun bir süredir yoktum. Şimdi hazır okullar açılıyorken çevirilerime geri döneyim dedim. Huy mudur nedir bilmem ama, sanırım iki arada bir derede iş yapmayı cidden seviyorum. ^^' Koca tatil de hemencecik bitti gibi ama güzel ve dolu dolu bir tatil oldu benim için. Bol bol dizi, konser, şov izledim arşivimi düzenledim yeniledim derken maalesef buraya girip bir şey yazmaya zamanım yoktu. Ve tabii ki herkesin kendi sorunları vardır hayatta, değil mi? ^^' Her neyse efenim devam edeyim kaldığım yerden... Sprout'un 4. bölümünü çevirdim onu da bugün eklerim, Sarangni'den ulaşabilirsiniz akşama göndermiş olurum. Yani büyük ihtimal. Diziye ne oldu, ne bitti hiç bilmiyorum, şu anda kaçıncı bölümde olduğundan da haberim yok. Bir sürü dizi izlediğim halde en son izleyeceğim diziler arasında yer alacak bir diziye döndü resmen. En sevmediğim romantizm tarzı, tada~ Sprout! -.- Ama tabii ki de çevirip bitireceğim. Aslında 4. bölümün çevirisini bitireli de epey~ uzun bir zaman oldu. Ama hem dizinin gidişatı hem de gördüğüm bir yorum yüzünden diziden iyice soğudum resmen kutuptaki eskimolara döndüm. -.- O yorumu buraya da yazayım, alıntı yoluyla. Bunu yazan kim bilmiyorum ama böyle düşüncesizlik görmedim. Üzülsem mi kızsam mı cidden bilemiyorum. Yazan da hacer nickli bir üyeymiş. 

"üffffffff o zaman cevirmene söyle admin hızlı olsun 20 dk lık bir şey alttarafı yaaa lütfennnn admin söyle cevirmene hemen yapsın ceviriyi üffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff" 

 Böyle ve buna benzer yorumlar görünce içimde istek olsa dahi gidiyor.
 Ama gülüp geçmek gerek sanırım.


 Evet~! Can sıkıcı şeyleri bir kenara atarsak, bilmem duyan duymuştur ama duymayan da benden duysun, Koichi'nin yeni albümü ve konseri geliyor~! :) ♥ Kapaklar güzel, ilk şarkıyı da sevdim, klip de güzel olur. E ben daha ne isterim. :) Ayrıca albümdeki 2 şarkıyı da Koichi yazmış. Şarkıyı merak edenler varsa diye yükleyeyim hem ayrıca burada da olsun, değil mi? Acaba nasıl bir klip çekecek merakla bekliyorum. :) 

  video

 Şarkı çok hoş değil mi? Sevmeyen de sevmesin ne yapalım! :P 

 Aslında ben gittim gideli epey şey oldu şimdi say say bitmez, ama bahsetmek istediğim TOKIO'nun son albümü 17. Gerçekten çok beğendim albümü, ama uzun süre sonra çıktığı için arada olan single çıkış parçaları albümü epey doldurmuş, ama 17 şarkı olanca aslında pek de etkilemedi. Bunun dışında Jin yaşıyor mu hiç bir fikrim yok! o.O 
  Yine uzadı, sarktı, sündü; aslında bir tek haber vermek için gelmiştim. İlk olarak Sprout sonra da Hungry'yi hızlı bir şekilde bitirmeyi düşünüyorum. :) Hepsi bu. Dermişim~! :P
  

4 yorum:

  1. Hoş döndün Nova~~~:D Üst resme bayıldım. Ellerinize sağlık :)

    Bu beceriksiz takipçiye çok iyi yol gösteriyorsun her zaman, biliyorsun dimi?

    hacer nickli arkadaşa bayıldım. Yorumun olduğu siteyi bulup tüm yorumları okudum. Haklılar tabii, sana o kadar maaş ödüyorlar...? Ya da belki devletin sana maaş bağladığını düşünüyorlardır, ne bileyim.

    Kızma Nova onlara, Allah akıl vermemiş, yazık. Gene de yakalayıp dövesi geliyor bir an insanın :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Niyon~ :)Ah rica ederim, azıcıcıcık zamanımızı aldı ama değdi. :) Emek kokuyor değil mi buram buram? :D

      Bilmem mi tabii ki, yarın geleyim ben de senin bloguna bir, hiçbir yer dolanmıyorum son zamanlarda Fransız oldum çıktım. ^^'

      Ona kelimelerim kifayetsiz. ^^' Ne düşündüklerini cidden bilmiyorum. o.O

      Bu arada, önceki yorumun vardı boş olan tam silinmemiş onu sonsuza kadar sildim. ^^' Ne tuhaf isimli bir seçenek. :D

      Sil
  2. Hoşgeldiinn^^bende hoşgeldim tabi,beş gündür yoktum evde de:DD

    Temana yukarki resime bayıldım^^nasıl haraketli tema koyuyonuz arka plana nerden buluyonuz anam:D

    Her zaman çekindiğim şey çeviri yapan arkadaşların canını sıkıcak sözler yazmak,diziyi bende herkez gibi merak ediyorum tabiki,ama bi insan zamanından ferakat edip emek veriyo,ve herkezin bi hayatı var,daha anlayışlı oluncağın acan sıkıcı sözler görmek üzücü,ama sen takma bunlarıı guzummm^^

    Bende bi beş gün yoktum dünyada neler olmuş neler ^^

    YanıtlaSil
  3. Hoş buldum canım, sen de hoş geldin~~ :)

    Sevdin mi ay çok mutlu oldum~~ :) Hareketli tema nasıl koyuyor muyuz, hım bu biraz uzun hem kesin de değil, aslında tam bilmiyorum ama anlatayım mesajla. :)

    Çok sağ ol. :) Senin gibi sorsalar sorun yok, aslında güzelce isteyen de çok kişi var, ama onları düşüneyim ben değil mi? :)

    Gün geçmiyor ki yeni bir olay daha yaşanmasın... :P

    Kim diyordu bu lafı, hatırlayamadım. :D ^^'

    YanıtlaSil