11 Ocak 2015 Pazar

Bir Garip KPSS Yolcusu



Instagram Hesabım için TIK


    Uzun bir zaman sonra herkese selamla~r :) Şöyle bir baktım da aylardır güncelleme yapmamışım. Sınıf öğretmenliği son sınıf olduğum için dersler, stajlar, dersane inanın Müge Anlımı izlemeye bile fırsat bulamıyorum. :S
   İnanın günde 24 saat bile yetmiyor. o.O Bu yüzdendir ki yaza kadar maalesef çeviri falan yapamayacağım. Gerçi bazı dizileri sağ olsun birileri devam ettiriyormuş, görmüş oldum, onlara da buradan teşekkürler. :)
    Yandaki mesaj kurusunda çeviriye devam etmek isteyenler de var onlarla da irtibata geçebilirim umarım. :) Arada girip böyle birkaç oradan buradan post yazabilirim belki ama şu anlık bir instagram hesabı aldım orada aktif olmayı düşünüyorum. Ulaşmak isteyenleri beklerim. :) Sağlıcakla kalın, bu soğuk kış günlerinde kendimize dikkat edelim. :)


1 yorum:

  1. Yaa! Nova! Uzun zamandır çevirdiğin dizileri izler ama pek yorum yapmazdım. Böyle habersizce ortadan kaybolmak hiç iyi olmadı biliyorsun değil mi? Bir ara resmen acaba başına kötü bir şey mi geldi veya çok çok üzülerek diyorum ama vefat etmiş olabileceğini bile düşündüm :/ İyi ki tekrar bloguna bakmak aklıma geldi :D
    Tekrar aramıza döneceğin ve bool bool güzel diziler çevirebileceğin zamanı bekliyor ve özlüyor olacağım... Başarılar :)

    YanıtlaSil