13 Kasım 2011 Pazar

Hey! Say! BEST - Popolo 09.2011



Hey! Say! BEST - Popolo Eylül 2011

Arioka Tonik Lideri
Herkes İzinsiz Benim Eşyalarımı Kullanıyor!
Yabu: Sık sık Dai-chan'ın eşyalarını ödünç alırım.
Dai: Çünkü çantamın içinde her şey vardır. Tonik ya da şarj aletlerine varana kadar. Ama Yabu benden ödünç almaz, sessizce alıp kullanır (gülüyor).
Yuya: Ben sorarım.
Dai: Yalancı (gülüyor).
Hika: Inoo-chan da tek kelime etmeden alır, ama nedense ona sadece ben kızarım.
Dai: Ama o genelde benim yanımda gizlice kullanır, bu yüzden hiç farkına varamayız (gülüyor). Ama Yabu kullandığında, cildi "kasakasa" diye ses çıkarır. [Kuru olduğundan dolayı] bu yüzden sesini duyarım ve Yabu bana bir bakış fırlatır.
Hika: Böyle saptırabiliyor, değil mi? 
Yabu: Direk önünde olsam utanç verici olmaz mıydı? Ayrıca, geçen gün de parfümünü kullandım.
Inoo: Ben de. Ama cidden, hiç sevmedim.
Dai: Sussanıza! (gülüyor)


Inoo-chan Kurnaz Kral
Takaki'nin Parfümü Hoş Kokuyor!
Yuya: Inoo-chan her şeyi hesaplar. Benim paketlerimi açıp sakızlarımı yer.
Inoo: Şey, kendimi düşünürüm (gülüyor). Geçen yılki SUMMARY gösterisi sırasında, sessizce Takaki'nin parfümünü hep kullandım.
Yuya: Cidden mi?
Inoo: Yamada ile birlikte. Güzel kokmuyor mu? Böylece ikimiz de gayet güzel koktuk, Takaki'nin kokusuna sahibiz~
Dai: Bir ispat, öyle mi? (gülüyor) 
Yabu: Ben pek ileri gidemesem de.
Hika: Sen kolaylıkla unutabilen tiplerdensin, ama bunu çok yaparsan, insanlar sinirlenmeye başlayacak ne.
Inoo: Ama Takaki'nin gerçekten sinirlendiğini sanmıyorum. Sinirlenseydi, benimle konuşmazdı.
Yuya: Daha yeni duyuyorum aslında... (gülüyor) 


Takaki Obur Kral
Ergenlik Geç Vurdu! 
Hika: Takaki cidden yemek kralı.
Yuya: Cidden çok yerim.
Hika: Onunla soyunma odasında konuşursam, ilk bahsettiği şey yemek olur (güler).
Dai: Son zamanlarda iş sırasında, 3'te yemek geliyor, ama Takaki 3'te gidip sandeviç alıyor. Sonra öğle yemeği geldi dediğimde, diyor ki, "Gerçekten mi? Ben daha az önce yedim." Sonra da, oturup bir güzel yiyor (gülüyor).
Inoo: Hiç yiyebilecekmiş gibi görünmemesine rağmen.
Yabu: Büyüme çağına geç girmiş.
Yuya: Gerçek konserler sırasında bile, bazen soyunma odasına gidip yemek yerim. Birilerinin soloları olduğunda falan.
Yabu: Yemek iyidir, ama sonradan sıkıntı çıkarabilir.
Hika: Bazen yedikten sonra etrafta dolanıyoruz. Sindirim, karıştırım.


Hikaru İlaç Kralı
Bu Futbol Kulübü Menejeri Hissi Veriyor!
Yabu: Hikaru'nun çantasında bir sürü işe yarar şey var. Bana kas ağrısı için krem ödünç vermişti.
Yuya: Başım ağrıyor dediğimde, onun için bile ilacı vardı.
Dai: Yorgunluk için glikoz gibi bir şey.
Inoo: Canlı performanslar sırasında, mutlaka yanında sıkıştırılmış hava getirir.
Hika: Bu futbol kulübü menejeriymişim hissi veriyor. Biri yaralanırsa bu kötü olur, ihtiyaç olabilir. 
Yabu: Ve her zaman önceden tedariklidir. Bir saat falan erken gelir.
Hika: Yabu geç kalıyor, hepsi bu. (gülüyor)
Dai : Bir dahakine yanında oksijen tüpü getir!
Hika: Çok ağır!
Dai : Kalsiyum da!
Hika: Sütünü kendi evinde iç! (gülüyor)


Yabu *Panashi Kralı [*eşyalarını etrafta bırakan]
Hikaru'nun Hediyesi!? 
Hika: Yabu gerçekten eşyalarını ortalıkta bırakır.
Inoo: Geçen gün, Hikaru'nun yeni wax'ını ortalıkta bırakmış, o da kurumuş, "Bu Yabu'nun işi~" biraz sinirlenmişti. 
Hika: Boğazı için verdiğim toz ilaç bile ortalıktaydı.
Yuya: Ve eşyalarını çok kolay kaybeder.
Yabu: Takaki'den aldığım gözlüğün üzerinden bir hafta geçmişti. 
Hika: Sana doğum gününde hediye ettiğim kulaklık uzun ömürlüydü.
Yabu: Aslında, sana demem gereken bir şey var, Hikaru. Onun üzerine iki çift daha aldım.
Hika: Ne? 
Dai : Bu fikri ona gizlice ben verdim (gülüyor). Bir daha yenisini almasın.
Yabu: Ama biliyorsunuz, onları Hikaru'nun hediye ettikleriymiş gibi kulllanıyordum. Üzgünüm.
Hika: Pekala, Yabu işte! (gülüyor)

_________________________________

Diyecek kelime bulamıyorum xD  Onlar cidden BEST :) Ama Takaki'ye fazla takılıyorlar kiloları hakkında T.T Son zamanlarda biraz da olsa zayıfladı, bu güzel bir şey ^^' Ganbare Yuya!!! Ve şu kısma bittim "Dai : Kalsiyum da! Hika: Sütünü kendi evinde iç!" süper cevaptı Hikaru ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder