20 Kasım 2011 Pazar

Myojo Ocak 2012 - Daiki Arioka




Şimdiye kadar Myojo'larda, farklı kostümler giydik, ama Mongolia sumo'yu unutamam! (Ağustos 2006) Japon sumolarından farklıydı. Ya da, bunun öncesinde, ben orjinal Mongolia sumo'nun ne olduğunu bilmiyordum, bu yüzden ne olduğunu bilmeyerek giydim (gülüyor). Büyük bir deneyim oldu, bu yüzden fotoğraf çekimleri eğlenceliydi. Ama, sonraki sefer, aynı kostümü bir daha giyersem, öncesinden Mongolian sumo'yu izlemek istiyorum, böylece rolüme daha iyi bürünebilirim (gülüyor).
 
Alnımı bu şekilde gösterdiğimden, arada bir boşluk olması daha iyi değil mi? Ama dürüst olmak gerekirse, bu utanç verici… bu yüzden bana fazla bakmayın (gülüyor). Ben saçımı kahverengimsi bir renge boyadım, ama saç stilim hiç değişmedi, değil mi? Gerçekten şeklini değiştirmeye cesaret edemiyorum. Bazen, Yamada der ki “Saçlarını kıvırcık yap, hatta tamamen.” ama, şey… ne tarz bir saç bana yakışır? Açıkçası, şu anda kaybettim. biri bana cevap versin!
 
Üyelerin Yorumları:
 
Yabu-kun: Sürme, sen Ikemen Desu Ne'deki Jang Geun Suk musun!? Iya~ kakkoii! Seni parmaklıkların ardından çıkaracağım, bu yüzden beni bekle. 

 
Yuya: Çok havalı, tanıyamadım (gülüyor). Birden yetişkin olmuş hissi veriyor. Ona yakışmış.
 
Inoo-chan: Şimdi, makyajı temizlemek çok zaman alacak gibi görünüyor, bu yüzden durmalıydım.
 
Hikaru: Dai-chan normalde bu karakterde biri olsaydı, onunla konuşamazdım (gülüyor). Ama şimdilik şunu söylememe izin ver, bu kişi rock hakkında bir zerre bile bir şey bilmiyor.
 
Yama-chan: O el de ne öyle? Maske falan mı çıkaracaksın?
 
Yuto: İnsanlar Dai-chan'ı önceden görmüş ya da tanıyor olmasaydı, gerçekten uzun biri olduğunu düşünebilirlerdi. Ama gerçek… üzücü (gülüyor).
 
Chii: Aman Tanrı'm, havalı değil mi? Dai-chan alnını nadiren gösterir. Ama normal Dai-chan daha şirin <3
 
Keito: Gerçekten hoş! Visual-kei grubu kurmaya ne dersin? Benim kendimi geri çekeceğime rağmen (gülüyor).

________________________________________________


Yazık, bayağı dalga geçmişler Dai-chan'la... Ben şahsen garipsesem de yakıştırdım, cidden farklı olmuş. :) Ama ben de normal Dai-chan'ı daha çok seviyorum, her zamanki Daiki'yi! Bu da benim yorumum. ^^'

1 yorum:

  1. Gene çok eğlenceliydi :D Yamada'nın yorumuna güldüm en çok.

    YanıtlaSil