20 Şubat 2012 Pazartesi

Yeni Single SUPER DELICATE!


  Single her ne kadar henüz çıkmamış olsa da bir takım şeyler nete düştü bile. Klibin yapım aşamasına dair resim ve gifler de var fakat şu anda video henüz nete düşmedi, bir hayırseverin upload etmesini bekliyorum resmen. :D 
SINGLE



1) SUPER DELICATE
2) JUMP Around The World
3) Succeed
4) Wonderland Train (Hey! Say! 7)
5) Su.Ri.Ru (Hey! Say! BEST)


Boyutu: 18 MB
Çıkış Tarihi:  22 Aralık 2012
Bit Değeri: 128kbps

İNDİR


    Single'daki şarkılara gelince, 2 eski şarkı ve 3 yeni şarkı olmak üzere toplam 5 şarkıdan oluşuyor. Şarkıların hepsini sevdim, ki zaten Super Delicate beynime kazınmış durumda. :D JUMP Around the World bu şarkıya da bayıldım, nasıl desem insana sebepsiz bir neşe veriyor, bence~~ :D Ve son olarak Succeed, bu şarkı gerçekten hoş yani daha önceden JUMP bu tarz bir şarkı yapmamıştı, ya da yaptı da bana öyle gelmiyor işte... Bazı açılardan NEWS şarkılarına benziyor. (: Unutmadan Sururi ve Wonderland Train ikisine ait klipler de var. Yine dolu dolu bir single olmuş. Umarım çok satar, hem de çok çok çok fazla~




   Kliple ilgili sanırım herkes fark etmiştir ki süper bir klip. ♥ Ben bayıldım özellikle Yamada'nın o kendinden emin ve burnu havada yürüyüşüne, çok havalı olmuş. Ve Takaki gerçekten tam manken olacak tipte. Klipte hoşuma gitmeyen tek şey Hikaru'nun kıyafetleri, insanın giyecek şey mi kalmadı da onları giydin diyesi geliyor. ^^' Allah aşkına kimin zevki o öyle, tartışmamak için can çekişiyorum resmen. :D



   
Hey! Say! 7'ın  Wonderland Train  ve Hey! Say! BEST'in Su.Ri.Ru klipleri de var CD'de.  BEST ve 7'ın kliplerine gelince sanırım BEST'inkini daha çok sevdim. :) Tıpkı Ai Shiteru'nun klibi gibi bu iki klip de fanvid mantığıyla yapılmış. Sondaki 7 ve BEST'in birleşerek JUMP olması çok hoştu. :)  Making çıkınca onu da ekleyeceğim.

2 yorum:

  1. Ne kadar geç görüyorum. :(
    Her neyse, hiç görmemekten iyidir. :D Yine harikalar yaratmışlar. :P Özellikle Super Delicate'in klibine bayıldım. Kısa versiyonundan da belliydi harika olacağı. Başta Takaki olmak üzere hepsinin kıyafetleri çok güzel olmuş. (Hikaru'nunkini de beğendim ben. :D)Yalnız Kei çok farlı göründü gözüme bu klipte. :O Sonuç olarak; HARİKALAR! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Hikaru'nun kıyafetini sevmedim aslında çok acayip :D Onu nasıl giyebildi yine pembeli olan biraz daha iyi ama diğeri... :D JUMP Around The World!!! bu şarkı Super Delicate'den sonra en sevdiğim şarkı oldu insana mutluluk veren bir şarkı :) Yamada'nın elleri cebinde yürüyüşü çok havalı olmuş ama çok burnu havada görünüyor bence :D Takaki cidden çok yakışıklı olmuştu özellikle şu yürüyüşü ♥ Şimdi gelelim Arioka'ya ♥.♥ En tatlı olduğu klip kesinlikle ♥.♥ İnceledim inceledim bir açığını bulamadım ♥.♥ Çok tatlı olmuş ve bence yakışıklı da ♥.♥ Saçları çok tatlı olmuş hiç değiştirmesin :D Kısacası her zamanki gibi çok tatlı ♥.♥

      Sil