16 Haziran 2012 Cumartesi

Bakaleya6



  Evet onca zaman sonra güzel bir grup tanıtımı gönderelim, değil mi? ^^ Aslında tam olarak grup sayılmazlar, resmiyete dökülmediler ama ben onları pek bir benimsedim. 6 popüler Jr.'dan oluşan bu grubu elimden geldiğince tanıtacağım. İzlediğim neredeyse her videoda ısrarla karşıma çıkmalarına rağmen, ne yazık ki haklarında pek bir bilgi yok. :( Ama derleme bir şekilde bildiğim ve bulduğum kadarıyla tanıtmaya çalışacağım. ^^ Nedense gruba sürekli Bakaleya06 diyorum. James Bond hesabı. :D



  Uzun bir yazı olacak kendinizi hazırlayın. :D İlk olarak üye tanıtımıyla başlayalıyım, diziden sonra dağılırlar mı, ya da grup yoluna bu şekilde mi devam eder bilmiyorum ama ben bu altılıyı pek bir sevdim. ^^

- ÜYELER -


İsim: Lewis Jesse
Nickname: Jack, Jesse
Doğum Tarihi: 11 Haziran 1996
Boy: 175 cm
Senpaisi: Tegoshi Yuya
Favori Şarkıları: Ai Nante ve Stars [Tegoshi Yuya]
En İyi arkadaşı: Kyomoto Taiga

Drama
[2012] Shiritsu Bakaleya Koukou
[2012] Sprout

   İlk olarak Jesse'yle başlamak istedim. Sanırım en sevdiğim Jr. kendisi. :) Tipinden ve yüzünden de anlaşılacağı gibi melez. Yarı Amerikan yarı Japon. California doğumlu. Önceden Hip Hop JUMP'taydı. Küçüklük halliyle az dalga geçmedim. ^^' Ama sevdiğimden~ Son olarak Chinen'le "Sprout" adlı dramada oynayacakmış. Daha yeni 16 yaşını bitirdi, şeker ama bir o kadar da havalı bir kişilik. :D 



Adı: Kyomoto Taiga 
Nickname: Kyomo-chan, Tai-chan
Doğum Tarihi: 3 Aralık1994
Boyu: 174cm
Hobisi: Dans etmek
Senpaileri: Yamashita Tomohisa ve Tegoshi Yuya
Favori Johnny's Grupları: NEWS, Tegomass ve KAT-TUN
Favori Şarkıları:: Crazy Love ve Rush of Light [KAT-TUN] Rhapsody [Kinki Kids]
Favorite Filmi: Harry Potter
Favori Kitabı: The Sherlock Holmes
En sevdiği: Mor
İyi Arkadaşı: Tanaka Juri

Drama
[2012] Shiritsu Bakaleya Koukou


   Şarkıcı ve oyuncu Masaki Kyomoto babası olur ve Koike Teppei baba tarafından akrabasıymış. Şüphesiz en popüler Jr.'lardan, zaten hakkındaki bilgilerin fazlılığından anlaşılıyor, değil mi? :D Taiga'nın sesini de dansı da çok severim, oyunculuğunu da gördük az biraz ama o da iyiydi bence. :) Ve Holmes-sensei, usta dedektif, dedektiflerin babası hayranlığına gelince bu çocuğu çok daha fazla sevmeme neden oluyor. :) Bu arada benden sadece bir yaş küçük. ^^'



Name: Morimoto Shintaro (森本慎太郎)
Nickname: Shin-chan,Taro
Doğum Tarihi: 15 Haziran 1997
Boyu: 168 cm
Senpaisi: Takizawa Hideaki
Hobileri: Futbol, Manga Okumak, Oyun
Favori Renkleri: Siyah ve Kırmızı
Favori Kız Tipi: Sevimli ve Arkadaşçıl
Favori Şarkıları: Kimagure JET ve Kiseki [Takizawa Hideaki]
İyi Arkadaşları: Tanaka Jurii ve Kikuchi Fuma

  Drama
 [2007] Juken no Kamisama
[2008] Battery
[2009] Koishite Akuma
[2009] Hataraku Gon!
[2010] Hidarime Tantei EYE (4. Bölüm)
[2012] Shiritsu Bakaleya Koukou
Film
[2009] Snow Prince Kinjirareta Koi no Melody

Eski Hey! Say! JUMP gurubu üyesi Morimoto Ryutaro'nun kardeşi. Çok parlak bir küçüklüğü vardı, acayip şekerdi, sesi de yüzü de... Şu anda haline baktıkça inanamıyorum o yüzden. Dün doğum günüydü, 15 yaşına girdi, biz de yaşlanıyoruz tabii. 



Adı: Matsumura Hokuto
Nickname: Hokku
Doğum Tarihi: 18 Haziran 1995
Boyu: 175cm
Senpaisi: Yamashita Tomohisa

Drama
[2012] Shiritsu Bakaleya Koukou

  Eski NYC boys ve B.I. Shadow üyesi. Siyah kuşak kareteciymiş, bunu katıldığı bir programda duymuştum. :D Sessiz, şeker bir çocuk. Şöhret dünyasına girme ve Johnny's'e katılma nedeni NEWS sevgisiymiş. Benim de ilk olarak Johnny's ile ilgilenme nedenim NEWS'tü. :) Senpasi de belli hedefi de belli, değil mi? :)




Adı: Tanaka Jurii
Doğum Tarihi: 15 Haziran 1995
Boyu: 170cm
Senpaisi: Yamashita Tomohisa
Tarzı: Rap
Hobisi: Dans Etmek, Kitap Okumak
Favori Şarkısı: One in a Million [Yamashita Tomohisa]
Favori Filmi: Ölümcül Deney
En Sevdiği Renk: Turuncu
İyi Arkadaşları: Taiga Kyomoto ve Yasui Kentaro

Drama
[2012] Shiritsu Bakaleya Koukou
[2012] Sprout

KAT-TUN grubu üyesi, Tanaka Koki'nin kardeşi. Abisine ne kadar ısınamasam da Juri'yi çok severim. Abisi gibi Rap söyler, eski Hip Hop JUMP grubu üyesi.



Adı: Yugo Kochi
Doğum Tarihi: 8 Mart 1994
Boyu: 173 cm
Senpaileri: Kamenashi Kazuya ve Aiba Masaki

Drama
[2012] Shiritsu Bakaleya Koukou

Johnny's'e katıldıktan çok kısa bir süre sonra, sanırım 4 aydı, B.I. Shadow'la çıkış yaptı. Bilenler bilir, Johnny's'de bir gruba girmek de çıkış yapmak da bir hayli zordur. o.O Grup kalıcı olmadı, daha sonradan dağıldı falan ama bence büyük başarı. Her hafta Shcool Kakumei isimli şova katılıyor. Ayrıca Shounen Club'ta da sık sık görme şansı buluyoruz. Aslında Bakaleya6 grubunda tek ısınamadığım kişiydi, üyeleri görünce, Kochi mi~? -.-'', gibi bir tepki vermiştim... AMA fark ettim ki gıcık olunacak hiçbir yani yokmuş. ^^' Yetenekleri konusunda pek bir fikrim yok, çünkü dansına ya da sesine hiç dikkat etmedim, ki zaten sesini solo olarak duyduğumu bile hatırlamıyorum. ^^' Ama bu gruba gayet de yakışmış. :) 


  Şimdi grupla ilgili birkaç bilgi yazmam gerek ama öyle bir bilgi yok. :D Ne single ne albüm ne de bir şarkıları var. :( Ama Shounen Clup ve Jr. programları sağ olsun, sık sık her yerde, orada burada görme şansımız var, JUMP'ın arkasından kafa uzatan birilerini görürseniz, %50 ihtimal Bakaleya6'den biridir. :D Birkaç performansla ne kadar da yetenekli olduklarını görelim mi? :) 



Shake It Up: Şarkı Kisumai'ye ait, ve Shiritsu Bakaleya'nın tema şarkısı, zaten her bölümde bolca dinletiyorlar sağ olsunlar. :) Bir de bu şekilde Bakaleya6 ve Takaki'den dinlemek süperdi. Şarkının kendini de dansını da çok sevdim, çok ilginç bir dansı var. :D Özellikle el-ayak senkronlu hareket bittim ona, Taiga'yla Takaki'nin yapış şekline özellikle. :D Takaki sondaki o havanı sevsinler~ :D Arada gezen, dolanan, dans eden çocuklar belki biraz canını sıkabilir ama onlarsız olmuyor işte, ne yaparsınız. :D


KAT-TUN'un Hell, NO'su. Bu şarkıyı da severim, çok da güzel söylemişler tabii. :) Özellikle Jesse pek bir artistikti. :D Koki'nin rap kısımlarını, Juri söylemiş, beklenmedik bir şey değil, ama cidden kardeş oldukları belli oluyor. :) Performansa diyecek pek bir şey yok, ben çok beğendim. :)


Ve Taiga'nın solo performansı Kimi o Omou Toki~ ♥ Tek kelimeyle harika bir şarkıdır, TOKIO'nun en sevdiğim, en etkileyici bulduğum şarkılarından. :) Şarkının anlamı da çok güzel, umarım bir gün çevirme fırsatım olur. :) ♥ 

Taiga demişken, babası demişken Taiga'nın ünlü babası yukarıdaki resimdeki hım ne desem bilemedim amca değil abi değil. D Yıkarıdaki kişi en mantıklısı olur sanırım. ^^' Birine aşırı benziyor ama hala çıkaramadım. Ama Taiga'yla cidden çok benzemiyorlar mı? :)


Daha başka ne desem ki bilemedim. ^^' Öyle işte güzel şeker gelecek vaat eden çocuklar, daha başka ne diyeyim ben. :) Bu arada 6 üyeden 4'ü haziranda doğmuş, ancak bu kadar olur. :D Ve son olarak diziden bir kısımla bitirelim, özellikle Shintaro'nun kısmında tüylerim diken diken oluyor. Gokigenyouu~~~ o.O


Shiritsu Bakaleya dizisinin filmi de çıkacakmış, bu yılın sonlarına doğru. Sanırım sevindim bu habere. :) Bu altılıyı birlikte görmeyi çok sevdim ben şahsen. :) Aslında yazmayı istediğim çok şey var daha bir sürü, bir sürü şey ama sanırım fazla uzadı yazı. Resimleri de dergi taramalarından seçtiğim için blog çöker falan neme gerek. :D Umarım bir sürü projeye imza atarlar da ben de paylaşma imkanı bulurum. ^^ O yüzden "Johnny Amca debut onegai~ ♥" Sexy Zone çıkana kadar, neden bu parlak Jr.'lar seçilmedi diyeceğim ayıp olacak şimdi. ^^' Tabii Fuma'yla Kento hariç, onlara hiçbir sözüm yok. :)


Son olarak bir Jesse fotoğrafıyla bitirelim, çok seviyorum bu çocuğu. :) Resim de fazla mı büyük oldu ne? :D
 Vay be~ cidden çok şeker. :D

3 yorum:

  1. Öncelikle, çok güzel bir tanıtım olmuş, bunu söyleyeyim. ^^

    Bazen Bakaleya7, bazen de Bakaleya6 deniliyor sanırım. Ben şahsen 7 olmasını tercih ederim. Takaki her ne kadar o kadar Jr.'nin arasında birazcık büyük kalsa da yakışırdı bu gruba. :P Hem hepsi varken bir Takaki'yi mi almayacaklar canım? :D Juri, Koki'nin kardeşi miymiş? :O Şok oldum gerçekten. Bir türlü ısınamamıştım ben de abisine. Bu arada Taiga'nın babasının saçlarına bayıldım! :D

    Umarım debut haberlerini de alırız. ^^

    YanıtlaSil
  2. Gokigenyouu :DD

    Hımm jesse melezmiş demek,bende bu veledde bi farklılık var diyodum:DD

    "Sexy Zone çıkana kadar, neden bu parlak Jr.'lar seçilmedi diyeceğim ayıp olacak şimdi." Hiç ayıp olmadı guzum,[ben sexy zone'yi ısınamdm bide benim bayağa yaşımın altında oldukları için:D bu veledlkerde küçük ama çok şekerler yaw:D

    Çoğunun senpaiside yamapiymiş:D

    Filmde takakide oynucak dime nova? onsuz düşünemiyorum ben:) HeiSeiShirushi dediği gibi bakaleya 7 de olabilir yani :D takaki yaşça büyük ama onlarla çocuk gibide olur yani:DD

    Shonen cluptaki performanslarına bayıldım özellikle takakini dans edişine gruptayken bu kadar güzel dans etmiyo yahu :D içindeki cevheri çıkar çocuğum :DD

    Resim hiç büyük olmamış canım,jesse cidden çok şeker^^yolu ,bahtı açık olsun ne diyem :D

    Tanıtım için çok teşekkürler canım^^

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim Shirushi. ^^
    Ben hiç duymadım 7'yi. :D Bilmem ki aslında nasıl olur, aslında ben bir grubu olması taraftarıyım herkesin ki onu bulamayanlar var. ^^' NYC'ye yeni alıştım resmen, kaç yıllık gruplar. :D ^^'
    Taiga'nın babasının saçlara ben de bayıldım. :D

    Mavera, sana da gokigenyou~~ :D Ayıp olmaz mı dersin, ne bileyim, bir de biraz büyüyünce görmek lazım tabii, ama şu Sato'ya içim ısınamıyor bir türlü. :/ Evet Yamapi ama Tegoshi de var epey değil mi? ^^

    Film aynı kadro devam edecek diye biliyorum, ama dediğin gibi Takakisiz olmaz. :D Takaki büyüdükçe çocuksulaşıyor. :D Takaki'nin içinde cidden büyük cevherler var, rezerv oranı gayet yüksek. :D

    Olsun tabii bahtı da yolu da açık olsun, gençlerin önünü açmak gerek tabii. :D Rica ederim canım. :)

    YanıtlaSil