30 Haziran 2012 Cumartesi

Guys Palyzone!



   İyi ki varsın Yuma~! Sayende bugün izlemek için yanıp tutuştuğum, araya taraya bulamadığım performansları izledim. İşte bu performansı ortaya çıkaran harika grup da yukarıda. Kesinlikle harikalardı, belki abarttığımı düşünebilirsiniz, ama bence mükemmele teğet geçtiler. ^^ O kadar güzeldi yani. Ana karakter Imai Tsubasa, yardımcıları; Nakayama yuma ve Tomoyuki Yara, A.B.C-Z ve diğer tüm Conisler hepsi harikaydı. Kullanılan salon çok gösterişli değildi, her zamanki gibi tiyatro salonu kullanılmış. Evet Dome'lardaki hava bambaşka ama, küçücük bir salonda bir gösterici ancak bu kadar etkileyici olabilir. Salon da o kadar küçük değildi canım. :D 


  Evet sonunda aylardır izlemek istediğim Playzone'un çoğu sevdiğim şarkısının performansını izledim. Playzone nedir? Hım, nasıl anlatsam, nerden başlasam~ Aslında anlatılacak bir şey yok, çünkü izlemelik bir şey, ilk olarak Road The Playzone ile başlayalım. :) Dans ve müzik zevki olanların seveceğini düşünüyorum. :)


  Road the Playzone, 2010'daki performansa göre çok daha güzel ve düzenliydi. Özellikle kıyafetlerin birbirine yakın olması çok daha iyi olmuş. Imai'yi de Tomo'yu da çok beğendim performansta. Şarkıya zaten diyecek bir şey yok, harika bir şarkı olduğunu düşünüyorum. 


   MARCH! performansı var ilk olarak, kendimi milli bayramlardaki asker geçiş töreni izliyor gibi hissettim, ne kadar düzelilerdi öyle. o.O March! çok sevdiğim şarkılardan değil, ama güzel bir şarkı, ayrıca şovunu da çok sevdim. Ardından Yumegokochi çıktı. İşte bu şarkıya bayılıyorum çok ilginç bir şarkı, o söyleniş biçimi aşırı derecede hoşuma gidiyor, hep bu şarkıyı dinlerken performansının nasıl olabileceğini düşünürdüm ama hayal ettiğimden epey farklıydı. :D Amerikan tarzında yapılmış, daha çok sokak havası verilmiş. İngilizce şarkı zaten, uymuş yani. Ve sonradan ışıkların Imai'nin üzerine vurduğu Hikari performansı da aynı şekilde çok güzeldi, başta biraz dağınık olduklarını düşünsem de sonradan "İşte düzen böyle olur!" dediler resmen. ^^'


  Ve Guys Playzone şarkısı, bu performans ve şarkıya diyecek bir şarkıya bir sözüm yok. Bir tek Imai'nin ayakkabıları neden beyaz değil ona takıldım. Zorlayınca insan illa ki bir kusur buluyor, değil mi? :D Ayakkabıların siyah olması dışında her şey çok güzeldi. :)


  IMAGINE ~kimi ga nozonda no wa performansına gelince... Imai ne güzel dans ediyorsun sen~! Şarkının güzelliği bir yana, gerçekten iyi bir dansçı. :) Yok yani, yok diyecek bir şey bulamıyorum çok güzeldi. 


 Garasu no Shounen, KinKi Kids'in şarkısı. Belki bilmeyenler vardır diye söylüyorum. :) Bu kadar iyi söylemelrini cidden beklemiyordum. Yuma da Hasshi de cidden çok iyilerdi. Yuma'nın ne kadar yetenekli olduğunu Playzone sayesinde gördüm açıkçası. çünkü NYC'de yeteneğini göreceğim performanslar yoktu çünkü. Dans olarak söylüyorum bunu. Zaten o danslarda da pek başarılı bulmuyordum. Bilmiyorum belki yeteneğini saklıyordu belki de kendini geliştirdi, ama cidden gelişme var. E Johnnysli sonuçta bir yerlerde bir yetenek saklı olduğu belli. :) 



  Saigo no Asa, bu şarkıyı dinlerken acaba hiç dinleyip de sevmeyen var mıdır diye merak etmişimdir. %99 yoktur bence. :) Performansın sonlarına doğru yaptığı hareketler hakkında hiçbir fikrim yok ama Imai yaptıysa vardır bir bildiği. :D


   Asu ni Mukatte, son performansımız. Arada koymadığım, daha doğrusu koyamadığım performanslar var. Özellikle A.B.C-Z'nin performansını izlemeyi çok isterdim. :'( Ama elden bir şey gelmez. :/ Bu arada Asu ni Mukatte cidden tam koro şeklinde söylenecek şarkı, sonunda çok etkileyici oluyor özellikle.

  Bilmiyorum siz ne kadar sevdiniz ama ben bayıldım performanslara, bu şekilde yapılan müzikalleri çok seviyorum. Fırsatınız olursa Playzone, Takizawa Kakumei, Dream Boys ve Endless Shock'u izleyin bence. :) Bu arada bir de haber verelim Dream Boys'un lafı açılmışken, bu yıl Kame ana karakter olacakmış ve yardımcıları da Hikaru ve Tamamori. Ben sevindim bu habere, cidden çok sevindim. :) Tamamori'ye de son 2 saattir sempatim artmışken, bol bol sevineyim ^^ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder