17 Mart 2012 Cumartesi

Risou no Musuko 6. ve 7. Bölüm Türkçe Altyazılı

6. BÖLÜM

Boyutu: 272 MB
Süre: 46 Dakika
Video Formatı: MP4
Altyazı Formatı: SRT (İndir!)


BÖLÜMÜ İNDİR

MediaFire: Part 1 ||| Part 2 



7. BÖLÜM 

Boyutu: 272 MB

Süre: 46 Dakika
Video Formatı: MP4
Altyazı Formatı: SRT (İndir!)


BÖLÜMÜ İNDİR

MediaFire: Part 1 ||| Part 2


    Evet işte karşınızda 6 ve 7. bölümler!!! Aslında 6. bölümü önceden hazırlamıştım fakat buraya eklememiştim. Ama bu sefer unuttuğumdan değil, rapidshare linki de hazır olunca eklerim dediğimden. Ne yazık ki böyle bir vakit bulamadım bu yüzden artık ekleyeyim dedim. ^^' Artık bloguma daha çok önem veriyorum. Son zamanlarda girip bir şeyler yazmaktan en çok zevk aldığım yer. Evet forum ve sitelerde güzeldir ama son zamanlarda itici geliyorlar. Neyse bu konu uzar, hiç uzatıp da buraya boş şeyler yazıp, güzel konumu bir kenara atmaya niyetim yok. :) 
   Risou no Musuko 11 bölüm olacakmış! Merak edenler varsa bunu da söylemiş olayım. Ve 6. ve 7. bölümlere dair, evet 6 da hoş güzeldi ama ben 7'yi çok sevdim. Bence şu ana kadar olan bölümlerin içinde en etkileyicisiydi. Özellikle 7. bölümün sonundaki son cümle kesinlikle çok anlamlıydı. "Kangurular yalnız değildir." Ne kadar anlamlı ne kadar güzel bir söz değil mi? Aslında sözde soru cümlesiydi nokta koymak gerekir sonuna ama içimden aşırı derecede soru işareti koymak geldi hehe :D 
  Ve bugün Türkiye saatiyle 14:00'da 10. bölüm oynayacak. Bölümler çok karmaşık gidiyor ama bazı şeyleri anlayınca o kadar da karmaşık olmadığını fark ettim. Online takip edenler varsa kaçırmasınlar bence. Aslında online izlemekten hiç hoşlanmıyorum ama merak işte~~~   ^^' 
  Sekizinci bölümün İngilizce altyazısının ne zaman geleceğini bilmiyorum, fakat İngilizce çeviriyi yapan kişiyi sürekli takip ediyorum şu anda 8. bölümü ne kadar çevirdiğini, ne kadarının tamamlandığını bilmiyorum. Ama şöyle de bir durum var nisan ayının başlarında vizelerim var, bu yüzden bir süre gecikme yaşanabilir. Elimden geldiğince aksatmamaya çalışacağım. Yamada 2 yıl sonra bir dizide oynamış da ben çevirmeye mi nazlanacağım. :D Bu arada yukarıdaki resimleri sonunda yaptım. :D Bir türlü vaktim olmuyordu, ama dün Kamanari'yle birlikte yaptık oturup. Evet çok güzel olmadılar ama %100 bize ait hehe :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder