2 Mart 2012 Cuma

Risou no Musuko 5. Bölüm Türkçe Altyazılı



Boyutu: 272 MB
Süre: 46 Dakika
Video Formatı: MP4
Altyazı Formatı: SRT (İndir!)


BÖLÜMÜ İNDİR

MediaFire: Part 1 ||| Part 2 

Rapishare: İndir

    5. bölümü çok sevdim, annem de çok sevdi, az önce de birlikte izledik. Bu bölümde fark ettim, anne artık anne olduğunu anlıyor. Sanırım sonunda normal bir anne olacak ya da dizinin sonunda ne olacak hiçbir fikrim yok. :D Her neyse şu an sonunu düşünmek istemiyorum, zaten biteceği düşüncesi üzüyor beni. Acaba bundan sonra Yamada nasıl bir dizide oynar. Bu arada yukarıda gördüğünüz gibi, Yamada bu bölümde hemşire oldu. Çok şirin olmuş, ama ben ömrümde böyle kibar hemşire görmedim, çok tatlıydı ve "Sana koca bir iğne yapayım ister misin?" bu cümleye koptum. Cidden çok iyiydi, aslında o kız onu hak ediyor. :D Ve bu kardeşler cidden çok ilginçler, judocu bu bölümde tüylerimi diken diken etti, inanın çok ürkütücüydü. I think yani. ^^''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder