10 Ekim 2011 Pazartesi


Hey! Say! 7 Ultra Power 27 Haziran 2011


Radyo programını MP3 olarak İNDİR!

AÇILIŞ

Keito & Yama-chan: Hey! Say! 7 Ultra Power!

Yama-chan: Konbanwa! Hey! Say! 7 grubundan Yamada Ryosuke.

Keito: Konbanwa! Okamoto Keito.

Yama-chan: Bu hafta, bu programı biz sunmak istedik~!

Keito: Iya, uzun zaman oldu değil mi, Yama-chan'la program yapmayalı.

Yama-chan: Hiç de öyle değil. Dün gerçekten, bütün gece uyuyamadım.

Keito Ne? Ne? Ne? Yama-chan da mı benimle birlikte program yapacak diye sevinçten uyuyamadı? Böyle şeyler söyleme, gerçekten.

Yama-chan: Üzgünüm. Bugün gerçekten çok can sıkıcısın. (gülüyor)

Keito: (gülüyor)

Yama-chan: Gerçekten can sıkıcısın. Ve bir de bunun üstüne, bugün 32 derece.

Keito: Gerçekten sıcak, değil mi?

Yama-chan: Aşırı sıcak. Boğucu bir sıcak var.

Keito: Boğucu bir sıcak var.

Yama-chan: Şunu yapmayı kesebilir misin?

Keito: Gerçekten mi?

Yama-chan: Gerçekten mi? Haydi başlayalım.

Keito: Başlayalım mı?

Yama-chan: Tamam.

Keito & Yama-chan: Hey! Say! 7 Ultra Power!

Keito: Bugün sizden gelen mektupların okunması köşesi var, Hey! Say! Mektup köşesi.

Yama-chan: Nasıl bir mektup okunacak? Sabırsızlıkla bekliyorum~

Hey! Say! Mektup

Yama-chan: Hey! Say! Mektup!

Keito Evet! Bugün sizin gönderdiğiniz mektuplar var, yaşadığınız ilginç olaylar, basit sorular, ıvır zıvır, vesaire vesaire...

Yama-chan “
ıvır zıvır, vesaire vesaire” de ne demek oluyor?

Keito: Ne?

Yama-chan: Bir tane vesaire yeterdi, değil mi? Pekala, bunu okuyacağım, oldu mu?

Keito: Oh~

Yama-chan: Dinleyici adı Narumi-san, Shizuoka-ken'den.

Keito Oh! Narumi-san!

Yama-chan Eh, okurken biraz sessiz olabilir misin, sumimasen. Hey! Say! 7'deki herkes, Konban nurarihyon. Konban nurarihyon.

Keito Konban nurarihyon!

Yama-chan Lise birinci sınıfa giden bir Yamada Ryosuke-kun severim. Arigatou gozaimasu~!

Keito Arigatou gozaimasu!

Yama-chan 7'daki herkes, lütfen dinleyin.

Keito Tamam.

Yama-chan Daha geçenlerde başarılı öğrenciler grubuna katıldım ve ilk sömestr arasında yapılan
 sınavıma girdim.

Keito: Oh, sömsetr ara sınavları.

Yama-chan: Testler konusunda, ortaokulda iyi notlar alamıyordum ve ben kötü bir not alacak gibiydim. Annem ve babam böyle düşünüyordu. Kötü not almazsam, bu yılSUMMARY'ye ikinci kez gitmeme izin vereceklerdi. Sonuç olarak orta okuldakinden daha çok çalıştım, şimdiye kadarki en yüksek notumu aldım! Hiç kötü not almadım, ve bu sayede konsere ikinci kez gidebildim. Bu arada, modern toplumdan 94 aldım.

Keito: No way!

Yama-chan: Daha final sınavları var, bu yüzden hazırsızlıksız olamam, ama konseri [SUMMARY] 4 gözle bekliyorum, lütfen elinizden geleni yapın! Bu beni JUMP gücü inanılmaz, diye düşündüren bir şey oldu.

Keito: İnanılmaz, değil mi?

Yama-chan: Evet, inanılmaz 94, diyor.

Keito: İnanılmaz. 94 puana ulaşmak istiyorum.

Yama-chan: Daha önce hiç almadın mı? En yüksek puanın kaçtı?

Keito: 100 puan.

Yama-chan: Çoktan almışsın bile!

Keito: (gülüyor) Iya…

Yama-chan: Önceden, zaten 100 pun almışsın.

Keito: Bu inanılmaz. İyi iş çıkarmışsın, Nacchan.

Yama-chan: İnanılmaz.

Keito: Değil mi?

Yama-chan: Ona kendine kendine takma isim verdin.

Keito: (gülüyor)

Yama-chan: O Narumi-san.

Keito: 
(gülüyor) Iya, ama iyi not almasının nedeni, ailesinin SUMMARY'ye ikinci kez izin verecek olmasıymış, değil mi?

Yama-chan: Evet.

Keito: Bu bizi mutlu eder.

Yama-chan: Bu mutluluk verici bir şey,
 gerçekten. Minnettar olmamız gereken bir şey.

Keito: Minnettar edici.

Yama-chan: Birinin hatırı için, elinden geleni yapmak. JUMP Gücü.

Keito: SUMMARY'de, by all means, lütfe, “Ben Narumi!” gibi karta benzer bir şey koy, böylece biz de sana “Oh, sömestr arası sınavında elinden geleni yaptın.” diyebilelim.

Yama-chan: “Elinden geleni yaptığın için teşekkürler.”

Keito: Böyle bir şey getirirsen harika olur. Benim okumam sorun olur mu?

Yama-chan: Keito okuyacak mı?

Keito: Haydi okuyalım.

Yama-chan: Pekala, haydi oku bakalım.

Keito: Saa, dinleyicinin adı Puzzle-san.

Yama-chan Hai! Puzzle-san. Tüm parçalar yerinde, değil mi? Haydi buyur. (gülüyor)

Keito: Konban nurarihyon!

Yama-chan: Konban nurarihyon.

Keito Ben orta üçüncü sınıfa giden bir Yamada-kun severim.

Yama-chan Arigatou gozaimasu.

Keito Geçen gün, okulda spor yarışması vardı.

Yama-chan: Hai.

Keito: Ara sınıflarınki kickball'du.

Yama-chan: Oh.

Keito Final roundu ikinci sınıflarla idi. Berabere bitti bu yüzden ekstra vuruş kullandık. İki çizgi dışı vardı, ve ilk takın bir puan kazandı. Bizim takımımız kaybetti. Topa son tekmeyi vuran kendini suçladı ve ağlamaya başladı. Ben de ağlamaya başladım ve ona söyleyecek herhangi bir kelime bulamadım ama onu kendi yollarımla neşelendirdim. Ertesi gün, o öğrenci bana gülümseyerek geldi ve dedi ki, “Dün için teşekkür ederim. Dün benimle konuştuğundan beri çok daha iyi hissediyorum.” Ben de neşemi yerime toplayıp, antrenmandaki kadar iyi olamasam da, öğrencilerin neşesini yerine getirebildim. Kaybettik, ama sınıfça aramızda bağ kurabildiğimize inanıyorum, ve asla unutamayacağım bir yarışma oldu.

Yama-chan Iya…. müthiş bir hikaye değil mi?

Keito: Harika bir hikaye. Bundan izleyip, öğrenmek istiyoruz.

Yama-chan: Pekala, arkadaşlar çok önemlidir. JUMP'ta bile, birbirimizi destekliyoruz, değil mi?

Keito: Değil mi?

Yama-chan: Çünkü biz 10 kişiyiz. Birimiz üzülürse, diğer dokumuzun hemen onun etrafını sarıyor.

Keito: Değil mi?

Yama-chan: Her zaman üzülen Keito olmasına rağmen, değil mi?

Keito: Iya, iya, iya, iya.

Yama-chan: Ah, yanılıyor muyum?

Keito: Iya, iya, iya.

Yama-chan: Yanılıyor muyum?

Keito: Bu doğru değil. Ama bunu öğrenmek istiyoruz, bu…

Yama-chan: Takım çalışması, değil mi?

Keito Evet. Iya, harika bir hikaye.

Yama-chan:
 Ve bunun içinde bizim hatırımız için olanı da vardı, değil mi?

Keito: Ne.

Yama-chan: JUMP hatırına olan bir olay da vardı.

Keito: Şu andan itibaren, herhangi bir sorunuz olursa, ilginç olaylar, vesaire, lütfen onları bize yollayın. Hey! Say! Mektup köşesi.

Yama-chan Buyurun, lütfenşarkıyı dinleyin. Hey! Say! JUMP,

Keito & Yama-chan: OVER!




Eğer indirip sırasına göre dinleyerek okursanız çok daha fazla zevk alabilirsiniz ^^ İkisi de çok tatlı ><

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder