8 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADAS - DUET Aralık 2009





YAMADAS - DUET Aralık 2009
【W】 

Wait: Beklemek
Beklemekten nefret ederim. Eğer beni buluşma yerinde 1 saat bekletecek birisi varsa Allah’ın belası bir insandır! 30 dakika bile beklemem. Elbette beni arayıp “Orada bekle derse” beklerim. Bu sinirlendiğim anlamına gelmez. Sadece zamanımı boşuna harcamak istemiyorum. Eğer ben arkadaşıma kıyafet bakmaya gitmek için söz verdiysem, gidip kıyafet bakabilirim. Eğer filme gitmek gibi bir planım varsa, sadece kendimi düşünür, gidip bilet alırım. Asıl nokta, akıllıca hareket etmek isterim.

White: Beyaz
Beyaz en sevdiğim renktir. Ama soluk tenli olmak sorunumdur. Kızların soluk tenli olmalarının hoş olduğunu düşünüyorum. Soluk tenli erkeklerde, erkeksi bir imaj hayal edebiliyor musunuz? Sevmememin nedeni bu. (Çalışanlar “Bu genç bir erkek olarak iyi göründüğün anlamına gelmez mi?” diyor) Ne? Gerçekten mi? (Gülüyor) Sadece şaka yapıyordum, hala nefret ediyorum! Yazın dışarı çıksam bile tenim kızarmıyor. Hawai’de biraz kızarabildim, hepsi buydu. Bronzlaşmadım. Ama, solaryuma gidersem bronzlaşabilirmişim gibi hissediyorum. Değil mi? Doğal yollardan bronzlaşmak istiyorum. Kötü bir tenle, güneşli bir günde nehirin kıyısına gidip bronzlaşabilirim. Neden benim basit çabam bunu karşılayamıyor? (Kuru bir gülümseme ).

Win: Kazanmak
Bilek güreşinde bütün JUMP üyelerine karşı kazanabilirim! Takaki-kun ve Keito benim için bir hiç. Keito’yla geçen gün bir karşılaşma yaptık. Son zamanlara kadar bekledim ama yine de hemen yendim. Ne kadar güçlü olduğumun farkında değildim bu yüzden, Keito için endişelendim. “Keito, belki de iyi hissetmiyorsundur!?” dedim. (Sonra Keito gelir. “Hadi şunu bir daha yapalım” der ve yine karşılaşma yaparlar, Yama-chan Keito’yu ikinci kez yener) Bakın! Bilek güreşi dışında, tartışma konusunda da muhtemelen iyiyim. Hikaru-kun’a karşı kazanabilir miyim bilmiyorum. Ama güzel karşılaşma olacak. (Gülüyor)


【X】


X‘mas: Yılbaşı
Yılbaşı Yamadaların evinde öyle büyük bir şekilde kutlanmaz. Sanırım pasta yeriz, ama yılbaşı hakkındaki fikirlerim o kadar azdır ki pek emin değilim… Her yılbaşında ne istersem alırım. Aslında nedeni bu değil, ama bir kız arkadaşım olursa, yılbaşında onunla vakit geçirmek isterim… Ama özel bir şey olmayacağına bahse girerim. Asla ışıklara bakmaya gitmeyiz, asla. Bu çok soğuk olur! Birimizin evine gitmeyi tercih ederim, birlikte tembellik eder, yemek pişirip yeriz. Romantik şeyler yapmaktansa, bunun bana daha uygun olduğunu düşünüyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder