8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryosuke YAMADA - MYOJO Ocak 2011




Hawai çok eğlenceli. Deniz çok hoş ve her gün gökkuşağını görebilirsiniz, en iyi yanı bu. Denizdeki balıkları seviyorum. Ama denize girmekten hiç hoşlanmıyorum. Aslında dürüst olmak gerekirse, yüzmeyi bilmiyorum. ( Gülüyor, bense koptum :D  ) Zar zor da olsa kurbağalama 25 metre falan düz gidebiliyorum. 50 metre çok daha zor olmalı. Eğer denizin içine girersem, eğer ayağımın yere değmeyeceği kadar derinlere gidersem, bu çok korkutucu olur. Tamam, bu sefer yüzmek için can simidi kullandım, şu çocuklar için olanından... Ama annem çok güzel yüzer. Nehirdeki kelebekler gibidir. (Gülüyor) Sanırım, gençken sörf bile yapmış. Bana yüzmeyi ve sörf yapmayı öğretmesini istiyorum.
Şimdi denizde yüzmek yerine sahildeyim. Tenimin biraz bronzlaşmasını istiyorum, ama tenim bir zerre bile bronzlaşmadı. Elimden geleni yapıp tüm gün güneşin altında beklesem bile, sadece kızarıyorum. Ertesi gün tenim, yine eskisi gibi bembeyaz oluyor. (Gülüyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder