8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryosuke YAMADA - Popolo 2011



Sabahları kız arkadaşımı arayıp, "Günaydın!" demek isterim. Ama hala uyuyorsa, uyandırmak istemem. Uyanacağı saate yakın bir zamanda, ona mesaj atarım, yanına da dönen bir güneş resmi koyarım.

Bazı erkekler kız arkadaşlarıyla alışverişe gitmekten utanırlar, ama benim için hiç sorun değil. Ona yakışan elbiseleri seçmesine yardımcı olmak isterim. Eğer, hangi renk daha iyi oldu derse, seçmesine yardım ederim. Bana bırak!

Kavga edersek, ilk ben özür dilerim. Yanağını sıkıp "Ne oldu?" derim. (Gülüyor) Bizim ailemizde olduğu gibi. Ama hala sinirliyse, "Haydi, haydi, ağlama" derim. (Gülüyor)

Doğum gününde, sevgililer gününde ya da yıl dönümümüzde, onunla vakit geçirmek isterim. Sanırım bütün erkekler böyle düşünür. Sonra da onu sonsuza kadar koruyacağım bir dünya yapardım.

Gitmeden önce kız arkadaşımın sesini duymak isterim. Mesaj atmak yerine aramayı tercih ederim! Bir dakikalığına bile olsa sorun değil, onun sesini duymak isterim. (Gülüyor) Daha çok sevilmektense, onu daha çok sevmek isterim. Ben böyle bir insanım. (Gülüyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder