29 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADAS - DUET Ocak 2010 / Y ~Z




YAMADAS - DUET Ocak 2010
【Y】

Yesterday (きのう): Dün
Sabah School Kakumei'nin çekimleri vardı. Miyagi-ken'in valisi, Higashikokubaru-san bize konuk olarak geldi. Vali dedi ki “Bazı vilayetlere kurbağa larvası yağdı. Bayağı dikkat çekti umarım Miyagi'ye de yağar.” gibisinden bir şey. Bu yüzden dedim ki “Öyleyse, belki Miyagi-ken'e Laputa (Laputa, Gulliver'in Gezileri kitabında geçen kurgusal bir yer.) denmeli.” Sonra stüdyodaki ses yükseldi “Ne!? Sen iyi misin Yamada?!” (Chinen “Yama-chan böyle konularda saçma sapan şeyler konuşur”) Kafa karıştırıcı değil, sadece Laputa!? Uçan bir ada! (Yama-chan bir laputa resmi ve yanına da anlamsız canavarlar çizer) Sanırım insanlar anlamıyor… Uchimura-san bile bana “Ne oldu Yamada?" diye sordu, çekimden sonra (gülüyor). Tüm bu olaylar ve benim tuhaf ruh halim, sonra çeşitli röportajlar yaptım, eve geldim ve uyudum. Ah, yatmadan önce Duet'in yeni sayısını okudum. Bu gerçek bir hikaye!

Yuto & Yuri (雄翔 & 侑李)
Aynı grup, aynı okul, ailemden çok bu ikisi ile vakit geçiyorum. Yuto-kun okulda şeref öğrencisi tipli biri. Her zaman çok kibar. Az önce bana bentosundan bir dilim et verdi (gülüyor). Chinen JUMP'da hep ilgi çekmek ister ama okulda çok da öyle değildir. İkisi de çok zeki ve nasıl çalışılacağını biliyorlar, bu yüzden bazen onlardan bana yardım etmelerini rica ediyorum.


【Z】 

Zoo (動物園): Hayvanat Bahçesi
Hayvanat bahçesini seviyorum. Özellikle de sürüngenlerin olduğu bölümü. Hayvanat bahçelerinden bahsetmişken, oraya gitmişken her zaman bir dondurulmuş hayvan almaz mısınız? Kız kardeşim ve ben onlardan bir sürü aldık. Hanayori Dango adlı dramadaki, Domyouji karakterini canlandıran Matsumoto Jun-kun, içi dondurulmuş bir bukalemun aldı, bu yüzden ben de aynısını bulup aldım (gülüyor).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder