29 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADAS - DUET Temmuz 2009 / K ~M



YAMADAS - DUET Temmuz 2009
【K】

Kiss (キス): Öpücük
Aşkın birçok ifadesinden biri. Her zaman hayran olduğum hiç değiştirmediğim bir durum var. Onu okyanusun üzerinde öpmek istiyorum. Bu resimdeki gibi bir gece vakti. Tokyo'da randevulaşırız ve ardından bir okyanusa gideriz, sonra da “♪” (←Çok utandı, kelimelere dökülemiyor.) Elbette, erkek olup onu öpeceğim. Ona soracağım “Seni öpebilir miyim?” Tabii, olmaz mı!? Ne, sormak zorunda değilsin!? Pekala, ne yapacağımı bilmezdim. Bu çok utanç verici, öpücük konuşma bitti!! (gülüyor).

Kitchen (キッチン): Mutfak
Kendi başıma yemek pişirmeye başladığımdan beri, mutfakta farklı türleri idealleştirmeye başladım. Her neyse, ben mutfağımı uyarlanabilir olarak istiyorum! Yemek pişirirken daha rahst hissedebilirsiniz lavabo, tezgah ve fırın hepsi aynı yükseklikte olursa. Benim evimdeki uyarlanabilir mutfak değil ama rahatsızlık verici bir şey de yok. Uyarlanabilir mutfak güvenilir temalı kesin dizaynı ile harika bir görünüme sahiptir ve bahse girerim ki size yemek yapma isteği verecektir. Ama… Ama gelecekte tercihen, yemeği kız arkadaşım ya da eşimin yapmasını istiyorum. Ben sadece onun doğum gününde ya da kendini iyi hissetmediğinde yemek yapmalıyım, sizce de öyle değil mi? Karşılık olarak, ben de kesinlikle dışarıda çok çalışacağım (gülüyor).


【L】

Long (長い: Uzun
Saçlarım şu anda çok uzun, değil mi? Ama en uzun hali “Tantei Gakuen Q” dramasındaki haliydi. Arkadan, saçlarım acayip derecede uzun görünüyordu. Birazcık çeksem, göğsüme kadar inerdi. Bunun üstüne, bir de favorilerim çenemin altına kadar değiyordu.

Lose (なくす、失う): Kaybetmek
Sanırım bir süre şey kaybettim. Son zamanlarda yıldız şeklinde bir kolyem var. Onu iki kez kaybettim çoktan. İlki bilardodan eve geldiğimde, yerinde yoktu. “Muhtemelen bilardo salonunda kaybettim.” diye düşündüm ve 3 gün sonra oraya gidip sordum “Onu gördünüz mü?” Dediler ki “Hayır, görmedik” ama pes etmeme izin veremedim ve bir hafta sonra gidip bir daha sorduğumda, bulmuşlardı~♪ Kısa bir süre sonra, yine kaybettim. Üniformamın cebinde değildi, nereye koyduğumu düşündüm “Yine yaptım!” dedim (acı gülüş). O noktada, pes etmeyi düşündüm “Asla bulamam… çünkü okul kocaman...” ama mucize gerçekleşti ve bana bir kez daha döndü! Umarım bir daha asla kaybetmem (←içtenlikle)


【M】

Magazine (雑誌): Dergi
Kesinlikle “duet”, dergilerden bahsediyorsak! Hayır, tatlı konuşmaları kastetmiyorum (gülüyor). Ama, gelecekte olacak ilk duet'ti. Nedeni içtenlikle bağlı olmam. Üzgünüm, fotoğraf çekimleri sırasında gerçek benliğini dışarı yansıtan bir idol değilim (gülüyor). Lütfen beni bağışlayın, bu sadece personel ile nasıl iyi geçindiğimi ve atmosferin ne kadar iyi olduğunu kanıtlıyor!

Mother (お母さん): Anne
Beni doğuran kişi. Annemin karakter özelliği, canlı ve neşeli olmasıdır. Sanırım bu kadar aktif olmasının nedeni önceden sörf ve kaykay yapmış olması. Ama son zamanlardaki hobisi, sakince aromalar yapmak. Belki de yaşından dolayıdır? Sadece şakaydı (gülüyor). Annem bana doğum günümde “Doğduğun için teşekkür ederim.” derdi. Anneler günü olduğu için, eve dönerken ona bir karanfil alacağım (Röportaj 10 Mayısta yapılmış). Direk “Beni doğurduğun için minnettarım!” diyemiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder