29 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADAS - DUET Haziran 2009 / H ~ J




YAMADAS - DUET Haziran 2009
【H】

Health (健康): Sağlık
Sağlık yemek yiyerek koruduğum bir şey. Vücudum için iyi gelecek sağlıklı şeyler yerine canımın çektiği şeyleri yerim daha çok. Daha az stres yaparak, daha çok sağlıklı olacağımı düşünüyorum. Ah, ama salataları severim. Özellikle choregi salatasını, genellikle Yakiniku'da yerim. Herkesten benim için bir büyüklükte servis etmesini istiyorum.

Heart (ハート): Kalp
Başka bir tabirle, ruh. İnsanlar çoğu zaman kalpleri “güçlü・zayıf” diye ifade ederler ve bence, ben oldukça güçlü olan tarafta bulunuyorum. Havadayken ya da sıkıntı içinde olduğumda endişelenmiyorum. Erkeksi mi? Öyle olduğumu mu düşünüyorsunuz? Teşekkürler! (gülüyor) Ama geçen gün arkadaşımla korku evine gittiğimizde ödüm koptu. Hayalet gelmeden önce delicesine tahminlerde bulunduk “Biliyoruz oradasın!” ya da “Geldiğinde kolayca gitmene izin vermeyeceğiz!!” gibi ve hayalet dışarı çıktığında “Wah!” ve “Senden hiç de korkmuyorum!!” gibisinden şeyler, yine çıldırdık. Korkunç şeylerde kalbim çok zayıf, deli gibi atıyor (kuru gülümseme). Aslında, kalbimin kolayca kırılmadığına dair kendime güvenim var. Cesaretimin olmadığı zor koşullarda, “Kahrolası!” diyebiliyorum ve ilerlemeye devam ediyorum. Sadece, kaybetmekten nefret ediyorum.


【I】

Ice Cream (アイスクリーム): Dondurma
Dondurmaya aşığım! Benim favorim, sadece vanilya aromalı ama çilekli dondurma. İkram olursa çok güzel olur♪ Vücudum yazın ferahtalıtıcı meyve püreleri için yalvarıyor ve kışın da zengin kremalar için. Çok tatlı yemek sivilce riskini artırıyor, değil mi? Bunu bir yerden duymuştum. Şu anda karar verdim! Günde sadece bir dondurma yiyeceğim. (Personel soruyor, “Günde birden çok dondurma mı yiyordun ki!?”) Evet! Bazı günler 3 tane yerim. Ama aile boyu paketlerinde 6 tane var, şu küçük olanlarından. Siz kendinize sormazsınız, “Kaç tane dondurmadan hoşlanırsın, Tanrı aşkına!” diye, değil mi?

Interest (/興味): İlgi
Doğrusunu söylemek gerekirse, son günlerde kızlarla ilgilenmeye başladım. Hayır, sapıkça bir şekilde değil. Şimdiye kadar kız ve erkeklere ayrı muamele etmemiştim, ben sadece bunun farkında değildim. Son zamanlarda, şunu fark ettim “Anlıyorum, kızlar böyle giyinmekten hoşlanıyor.” ya da “Böyle şeylere gülüyorlar.” gibisinden yeni keşifler işte. 10. sınıf öğrencisi olarak çok geç mi fark etmişim?


【J】

John:
İngilizce kitaplarında çok varsın ama, lanet olası kimsin sen!? (gülüyor)

Joy (楽しむ): Neşe
Boş günümde, tek başıma Ryokuchi parkına gittim, birçok nehrin olduğu bir yer. Dışarı çıkmadan önce annem bana onigiri hazırlamıştı, onları da yanıma aldım. Harikaydı, çünkü o gün hava çok güzeldi. Onigirimi yerken ve nehri izlerken rahatlamış hissettim. Annem onigiri çantasının içine bir boluncuk bile koymuş, uzun bir süre onunla oynadım (gülüyor).


3 yorum:

  1. Rast geldim, okudum. Çeviri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. John:
    İngilizce kitaplarında çok varsın ama, lanet olası kimsin sen!? (gülüyor)

    haha haha buna bayıldım^^

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim. :) John'a cevabı cidden süperdi, ama biz de John yoktu pek. :D

    YanıtlaSil