29 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADAS - DUET Haziran 2010 (Inoo, Chii, Yuto)




YAMADAS - DUET Haziran 2010

【Inoo Kei】
Darılmaca yok ama o en çok kafa karıştırıcı üye olabilir (gülüyor). Ama ben biliyorum ki Inoo-kun aslında gerçekten, gerçekten komik biri. Onun küçük tuhaf yorumları, komik bulunuyor. Bu bana şeyi hatırlattı, hatta geçen gün, Inoo-kun bana dedi ki “Kabuklu bir deniz hayvanları (awabi) hiç leziz görünmüyor” ve sonra herkes öğle yemeğini ona döndürünce “Ne, deniz kabukluları lezizdir” dedi “ah… deniz kabukluları değil, turbo sert kabuk (sazae), güzel olmayan o”. Kabuklu deniz hayvanı ile turbo sert kabuğu karıştırdı. Böyle anları oldukça fazla (gülüyor). Ayakları yerde değilmiş gibi… hep yüzüyor gibi. Köpekleri seven kötü insan yoktur, bu yüzden Inoo-kun da iyi bir insan olmalı!

【Inoo'dan】
Şimdi düşünüyorum da, ben hep Yabu ve Hikaru ile konuşurum, Yama-chan ile öyle çok konuşmam. Ama önümüzde bu kadar çok üyeyle uzun bir yol var, bir üyeyle olan ilişkimi bir seferde derinleştirebilirim, diye düşündüm (gülüyor). Ama 7 üyeleriyle son zamanlarda çok konuşmaya başladım ve Chinen ile iyi anlaşmaya başladık. Bu demek oluyor ki sıradaki Yama-chan.

【Nakajima Yuto】
Şeref öğrencisi olabilir. Davuldan kopamadığı için, onu nerede olursa olsun, elleri ve ayaklarıyla ritim tutarken görüyorum. Elinden geleni yapmasını anlıyorum ama… sanırım bunu trende yapmayı bırakmalısın? (gülüyor). Ah, bu bana şunu hatırlattı, ilk yurtdışı seyahatim Yuto-kun ile birlikteydi. Dergi fotoğrafı çekimleri için Hawaii'ye gitmiştik. Orada, birlikte banyo yapmıştık ama sıcaktan başım dönmüştü ve banyonun içinde yığılmıştım. Ardından, karşımda dedemi gördüm. Bana kollarını uzattı, ben de “Teşekkür ederim dede…” dedim, ama aslında bana kolunu uzatan ve yardım eden Yuto-kun'muş. Sanırım başımı kötü çarptım ve rahmetli dedemi gördüm..!? Yuto kun, bunu hatırlıyor musun?

【Nakajima'dan】
Son zamanlarda alışkanlık haline geldi. Ama Yama-chan dedi, bunu trende yapmayı bırakacağım! Bunu müzik dinlerken yaptığım için ne kadar salakça burun yankıları çıktığının farkında değildim. Bir dahaki sefere dikkat edeceğim. Hawaii'deki kazayı hem de çok iyi hatırlıyorum. Yama-chan'a benim yardım etmiş olmama rağmen, “Dedem yardım etmiş gibi hissettim.” dedi (gülüyor). Bence Yama-chan’ın dedesi benim vücudumu ödünç aldı, çünkü belki de senin için endişelendi?

【Chinen Yuri】
Nasıl gösteriş yapacağını biliyor. İyi yönlerini nasıl göstereceğini biliyor. Ama sanırım bunu yapmak da bir çaba gerektiriyor. Akrobatlıkları gerçekten inanılmaz, değil mi? Ben de akrobatik hareketler yapmak istiyorum ama Chinen'in seviyesindeki hareketleri deneyemem bile. Yaparsam hayatım tehlikeye girer gibi hissediyorum (gülüyor). Chinen'den bahsedersek, çok güzel dikkat çekici kadın numarası yapıyor. Kimse bu gülüş ve arkadaşça tavrı geri çeviremez! Bana “Yama-chan~♪” ya da “Ryousuke~♪” diyerek gelir bu yüzden kendimi hep erkek arkadaş onu da kız arkadaş olarak görürüm. Sonsuza kadar tatlı olacak değilim!!

【Chinen'den】
Olamaz, Yama-chan nasıl öyle görünüceğini daha iyi biliyor! Şarkı söylerken ya da dergi çekimlerinde kameraya bakarkenki halin, senin yanından bile geçemem (gülüyor). Aynı zamanda, çok nadir ama Yama-chan bazen bana doğru gelir bu yüzden Yama-chan kız arkadaş olur ve ben de erkek arkadaş. Bunu da unutmayın (gülüyor).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder