8 Ekim 2011 Cumartesi

HSJ BOMBARDIMANI - Yamada Ryosuke - Duet Ağustos 2008




"Bu ay benim sıram mı? Evet! Bunu burada gözler önünü sermek istiyorum." diyor Yama-chan, bir gülümsemeyle. Fufufu, birazdan güleceksiniz. Bu ay üyelerden büyük bir "Aşk Bombası" var!

Nakajima Yuto: Yama-chan'ın kişiliği şirin ve iyi. Uzun zamandır onunlayım, ama onun hakkında bilmediğimiz birçok şeyi var. Ne gibi şeyler? Gerçekten bilmiyorum. (Gülüyor)

Chinen Yuri: Şirin! Özellikle de yüzü. (Gülüyor) Yama-chan uyurken yüzü tıpkı ördeğe benziyor. Bu yüzden, ne zaman onunla trene binsem, uyurken Yama-chan'ın ördek dudaklarıyla dalga geçmek çok komik oluyor. (Gülüyor)

Morimoto Ryutaro: Gerçekten güvenilir bir abi. Seçmelere katıldığım zamandan beri onunla birlikteyim, ve o iş ve her şeyi benimle konuşur. Her zaman bana yanaştığını fark ettim.

Okamoto Keito: Yamada-kun işte. Kaç yaşında olduğunu gerçekten bilemeyeceğiniz biri. (Gülüyor) Oyun oynarken, çocuk gibi, dans ederken, seksi bir yetişkin gibi.

Yabu Kota: Gerçekten hırslı olduğunu düşünüyorum. Dans ederken kendini fena veriyor, değil mi? Ama, o tombul. (Gülüyor) O bir obur, pastayı seviyor, ve sürekli bir şeyler yediğini fark ettim.

Yaotome Hikaru: Tek bir kelimeyle söylersem, o bir domuz! Çünkü biz ona "Oi, domuz" diye selam veriyoruz. "Ben domuz değilim." diyor. O gerçekten çocuksu, o çocuğu, bu yüzden çok seviyorum. (Gülüyor)

Inoo Kei: Her zaman nefis görünümlü bentosunu yiyor. Ben gördüğümde, bazen diyorum ki, "Bana da bir parça versene" ama ciddi ciddi kaçırıp, "Olmaz!" diyor. (Gülüyor)

Arioka Daiki: Düşüncelerimiz aynı değil mi? Sadece ikimiz alışverişe gittiğimizde, Yamada'yla gitmek eğlenceli oluyor. Öyle, ama dönüşte, roller coaster'a bindiğimizde, gerçekten korkup ağlıyor.

Takaki Yuya: Gerçekten iyi bir dansçı. Daha sonra, Yamada'ya "Ne zamandan beri iyi dans ediyorsun?" diye sorduğumda, dedi ki, "Her gün evde bir saat pratik yapıyorum." İnsanlara çabalarını göstermek istemeyen tiplere benziyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder