29 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADAS - DUET Mayıs 2010 (Arioka, Keito, Ryuu)




YAMADAS - DUET Mayıs 2010

【Arioka Daiki】
Hey, saçlarını kahverengine boyamışsın! Bir ay önce demiştin ki “Ben saçlarımı boyamayacağım” ya da “Player gibi bakarsam bana engel olun?” ve bana bile sormadan, bunu demek zorunda mıydın!!… bunu ona söylemek istedim (gülüyor). Ama ona yakışıyor, bırakalım öyle kalsın. Lütfen 18. yılında eğlen ♪ Liseden mezun olunca o bile yetişkin gibi hissedebilir ama o hala hiç olgunlaşmadı. İlk olarak, her şeye aşırı tepki veriyor! “Ooh, bu da ne!? İnanılmaz!!” her şeye böyle diyor. Sonra, “Fazla tepki veriyorsun” dediğimde, heyecanlanmaya başlıyor, rahatsız edici bir şekilde tekrar etmeye başlıyor. Ama, Dai-chan'ın iki yüzlü bir karakterinin olmaması harika bir şey. Hayranların konserlerde gördüğü ile aynı. İyi yürekli, geçinmesi kolay, zevklerimiz de aynı, belki ebediyen onunla birlikte oluruz. Ah, bu bana şunu hatırlattı, Dai-chan nisanda okula dönmeyecek. Bu beni biraz üzüyor.

【Arioka'dan】
Bugün Duet çekimlerinden sonra Yamada beni ilk kez saçlarım boyalı gördü. Bu yüzden kalbim delice çarpmaya başladı çünkü ne diyeceğinden korktum. Bana “güzel olmuş” diye iltifat edeceğini hiç düşünmemiştim bu yüzden Tanrı'ya çok şükrettim (gülüyor). Ayrıca, bana “iyi yürekli” demişsin ama bunu Inoo'ya sorarsam asla böyle bir cevap vermez. Inoo-chan'ı kızdırıyorum ve ona karşı çok dobrayım (gülüyor).

【Okamoto Keito】
Tek kelimeyle, o kesinlikle bir “gentlemen”. Ayakkabımın bağcığını düzeltmeye çalıştığında, hemen otomatikman elimi tutar. O gerçekten kibar. Bazı durumlarda sessizliğini korumaz. Keito etrafında insanlar varken süreli saçlarıyla oynar ve sürekli üyelere saç modeliyle ilgili bir şeyler anlatır. Zamanı olmadığında, acelesi olduğunda bile, der ki “Bu saç modeli daha çok…” bu yüzden ben de “Allah'ım Yeter” derim bazen (gülüyor). Canımı sıkan başka bir şey de cool insan boy tasviri! Her zaman şöyle şeyler der “O kişi kesinlikle uzun olmalı, o zaman cool olur” Dai-chan ve ben sinirlenmeye başlarız “O zaman sen bize ne demek istiyorsun!?” ardından, kibar bir şekilde söylemeye çalışır “Hayır… Yama-chan da cool…?” ama yüzünde bir sırıtma olur. Sanırım bunda yanlış bir şey var! (gülüyor)

【Keito'dan】
Yama-chan'ın bana “gentlemen” diyeceğini hiç düşünmezdim… Burada bir ima olmasaydı mutlu olurdum “vaziyet bu değil” (gülüyor). Saç stilim hakkında bir şeyler söylüyorum çünkü “Saçların gözünün önüne gelmezse yüzün havalı görünür.” ya da “Hayranlar bunu sever.” diye düşünüyorum. Ama zamanlamam kötüyse özür dilerim!

【Morimoto Ryutaro】
Ryutaro ve ben aynı zamanda katılmamıza rağmen, eski günlerde bazen onun arkasında dans etmiştim. Ne kadar rahatsız hissettiğimi hatırlıyorum. “Bir gün onun önünde şarkı söyleyeceğim!” diye düşünmüştüm. Bahse girerim ki onun bundan haberi yoktur. Bunu bir kenara bırakırsak, Ryutaro son günlerde züppeleşmeye başladı. Belki de aynı zamanda katılmış olduğumuzdandır, o bana oldukça ciddi görünüyor. Ama biliyorum o derinlerde harika bir çocuk. Nedenini bilmiyorum ama, Ryutaro ne dersen de sana kızamıyorum. Belki de şirin olduğundandır? (gülüyor) Onunla vakit geçirdiğimde, bazen şöyle şeyler der “Yama-chan, kendini tutmak zorunda değilsin.” Belki de benimle oynamak istiyordur? Böyle düşününce, çok şeker (gülüyor).

【Ryutaro'dan】
Yama-chan'ın benim arkamda dans ettiğini hatırlıyorum. Hey! Say! JUMP kurulmadan önce, Yama-chan'ın “Hey! Say!”e girip, Hey! Say! 7 olarak çıkış yapması canımı sıkmıştı. Ona karşı kaybetmek istemedim bu yüzden evde bir sürü dans pratiği yaptım, uykumdan keserek. Seninle aktif olabiliyorum, seninle aynı grupta olarak ama henüz Yama-chan’ın seviyesine çıkabildiğimi düşünmüyorum. Ama bir gün seni geçmek için, elimden geleni yapacağım. Üyelerin arasında en iyisi olmak istiyorum, küçücük bir şeyde olsa bile.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder