8 Ekim 2011 Cumartesi

Scrap Teacher - TV Japan Ekim 2008



Nakajima: Bu dörtlü bu yıl özel drama, Sensei wa Erai!(NTV)'de rol aldı.
Arioka: Bu sefer de dramada rol alıyor!
Yamada: Ben aynı bir drama içinde rol aldığımızı düşünmüyordum, bu yüzden bunu dört gözle bekliyorum.
Arioka: Hikaye "Gizemli Süper İlkokul Öğrencileri" hakkında, öğretmenleri ve öğretmenlerin hatalarını düzeltmeye çalışıyorlar, ama gerçekte, biz hataları belirlemek konusunda iyi miyizdir?
Chinen: İnsanlara bir şey dediğimde, bana "Huysuz!" diyorlar. (Gülüyor)
Yamada: Ama art niyetin yok, değil mi?
Chinen: Evet. Sonuçta ben...
Nakajima: Bunu son zamanlarda yapmıyorsun, bu yüzden sorun yok. Ama ben, insanların açıklarına dikkat etmenin iyi bir şey olduğunu düşünüyorum.
Chinen: Beni örttüğün için teşekkürler. Pekala, bir kere buraya gelmişti, ama sonradan koşmasına rağmen, yürümesi mümkündü, değil mi?
Nakajima: Beklendiği gibi, geç kaldı, koşmadı. Bu sağduyu, değil mi?
Arioka: ......e-evet.
Yamada: Ayrıca, başkalarının yemeklerini seninmiş gibi yeme.
Arioka: ......
Yamada: Biliyorsun, soyunma odasında, sarıp sarmalayıp, saklasam bile, performanstan döndükten sonra, yerinden gitmiş oluyorlar! Bu hiç hoş değil. Değil mi, Dai-chan? (Gülüyor)
Arioka: Şe-şey, muhtemelen acıkıyorum, değil mi... Çıkardığım bütün sorunlar için özür dilerim! (Gülüyor)




Nakajima: Dördümüzün canlandırdığı karakterlerin hepsinin de bazı yetenekleri var. Benim rolüm futbolda yetenekli biri, bu yüzden bir sürü antrenman yaptım ve çabaladım. Futbolu küçükken oynardım, ama çok da güzel yapamadım... (Gülüyor)
Yamada: Benim karakterim kendoda iyi, ama kendo oynayabilen bir arkadaşım vardı, bu yüzden belki bana öğretebilir.
Chinen: Yama-chan her zaman havalı karakterleri canlandırdı, ve bu seferde yine havalı.
Yamada: Evet. Havalı numarası yapmak bazen sıkıcı oluyor, değil mi? Bu yüzden, bu sefer havalılığın yeni bir tarafını göstereceğim.
Arioka: Benimki özel bilgi toplama, ama başlardan "Zavallı Bilgi" topluyor gibiydim, bu yüzden sanırım iyiydi.
Yamada: Nasıl da zavallıca. (Gülüyor)
Arioka: "Gerçek" bildi demek istemiştim! (Önceden "muda" demişti "mame" diye değiştirdi.)
Yamada: Demek araştırmaktan hoşlanıyorsun.
Chinen: Benim karakterim, bir şeyler sezdiğinde, saçını yukarıdan topluyor. (Gülüyor)
Arioka: Chinen'in saçını topladığı bir kısım var, görebilirsiniz. Ben çok eğlendim.
Nakajima: Bu saç sayesinde popüler olabilirsin.
Chinen: Nedeni alnımın harika görünmesi mi? (Gülüyor)
Nakajima: Hayır, bence bu tür şeyler Chinen'e yakışıyor.
Yamada: Chinen çok sevimli. Aynı yaşta olmamıza rağmen. (Gülüyor)
Chinen: Ama Yama-chan'ın havalı rolleri de çok popüler görünüyor.
Yamada: Rollerimizle, herkes popüler görünüyor.
Nakajima: Çünkü biz Süper Ortaokul Öğrencileriyiz!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder