8 Ekim 2011 Cumartesi

JUMPaper 25 Eylül 2011 - Yabu Kota




Evet, evet, yazmak için ne güzel bir zaman. (Gülüyor)

Şununla başlayacağım!
Hikaru-san!

Çekimlerde sıkı çalıştın (Drama için) ニコニコキラキラキラキラ

Drama için yorulduğun halde, benimle de takıldığın için teşekkür ederim. キラキラ!!

Hayır~
Sanırım açığa vurdum!

Drama bitmiş olsa da, böyle devam etmeyi diliyorum.

Ayrıca, benden aldığın CD'yi çabuk geri ver!

Bu yüzden, lütfen derhal bir CD ödünç al.

Ne?
Neden sana direk meil atmıyorum ki にひひ?

Her şeyi ortaya dökmüş gibi hissediyorum. べーっだ!!!

Baskı~~ にゃ

Hehehe にひひにひひ

Pekala, drama için elinden geleni yaptın!
Lütfen şöyle güzelce bir dinlen.


Yazmak istediğim ikinci şey!!

JUMP!!
4. yıl dönümünüzü kutlarım キラキラキラキラ
Ne çabuk geçti, değil mi!!

Bizi takip eden herkese teşekkür ederim 得意げ

Evet!
Ayrıca JUMP'ı destekleyen herkese de!

Sizi seviyoruz! ラブラブ!

Bunu söylememin tek nedeni kafanıza yazmanızı istemem にひひ

Gerçekten, size her zaman minnettarızl!

Ben güvenilmez en büyük üyeyim, nasıl oluyorsa!
Güvenilmez en büyük üye olarak elimden geleni yapacağım! にひひ

Evet!
Üçüncü şey!!

Nagatomo (Yuto, Internazionale'de defans oynuyor) gerçekten hızlı bacakları olan bir futbolcu, ne!!

Ah !!
İstemeden konuyu saptırdım !!

Üçüncü şeydeydik!

SUMARRY'yi izlemeye gelen herkese çok teşekkür ederim キラキラキラキラ

SUMMARY Tokyo Dome şehir salonunda.

İlk SUMMARY Kyousera ve Tokyo Dome'daydı.

Birçok yerde SUMMARY'yi sergileyebildik ve bu benim için unutulmazdı. 得意げ

Her SUMMARY gösterisi benim için çok değerli birer anı oldu.

Böyle harika bir yaz geçirdiğim için de çok minnettarım キラキラ!!

Maa, sanırım yazmak istediklerim bunlardı!

Tokyo Dome’un son SUMMARY performansındayız!

Şiddetle キラキラ
Sizi Magic Power'la uyandıracağız キラキラ

Görüşmek üzere !!


Not:
Diyecek bir şey kalmadı にひひ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder