23 Ekim 2011 Pazar

Yabu, Hikaru, Chinen, Yamada, Daiki - CanCam Ekim 2011




Hazır mısınız?

Hey! Say! JUMP grubu sunumuyla, birçok sahne oyunu ve konser deneyimine sahip, amatörler olarak güçlü bir duruşu ifade ediyorlar. SUMMARY 2011 gösterisi performanslarıyla çok meşguller. Üyelerden, Yabu Kota, Yaotome Hikaru, Arioka Daiki, Yamada Ryousuke ve Chinen Yuuri'yi takdim ediyoruz! Biz de neşeli çekim yerlerini gülümsemelerle dolu olarak sunacağız.


Canlı performanslar başlamadan önceki zamanınızı nasıl harcarsınız?

Chinen: Aynı gündeki birinci ve ikinci Summary gösterileri arasındaki zamanda, tüm üyelerin bayağı uyuma fırsatı oluyor. Bizim soyunma odamızın olduğu yerde, bir tatami odası var. Sadece kısa bir canlılık değil, uyuduktan sonra, bunu bir saat yaptığımızda tıpkı bir süre önceki gibi hissettiriyor, ve yenilenmiş hissederek diğer gösteriye geçebiliyoruz.

Yamada: Genellikle kas çalışması ya da uyku. Bunun dışında, yiyecek ve içeceklerle enerji topluyorum. Canlı performanslardan sonra 2 kg verdim, bu yüzden çok yemek sorun değil!

Yaotome: Yemek yer ya da üyelerle sohbet ederim. Ayrıca, bir günde 2. performans da varsa, üyeler arasında şekerleme zamanı ayarlarız (gülüyor). Sadece 30 dakika uyusak bile tazelenmiş hissediyoruz!


Sahneye çıkmadan önce nasıl bir ruh hali içine girersiniz?

Chinen: Çıkmadan önceki bekleme zamanı boyunca, birçok şeyi düşünmeye başlarım ve üzerimdeki gerginliği atmaya çalışırım. Kastettiğim, birinin roller coaster hareket etmeye başlamadan önceki zamanı uzun ise, giderek daha çok korkmaya başlar, değil mi?! Ben daha çok okulun arkasında şarkı söyleme denemeleri yapan tiplerdenim, sadece hemen atlatmak. Bu konserler için de geçerli, kendi solomdan sonra, bunun hakkında düşünmeyi bırakırım, MAKSİMUM heyecan seviyeme ulaşırım. Bu yüzden önceden kısa bir zihinsel hazırlık aşaması olsa, daha iyi olabilir.

Arioka: Diğerlerine göre, benim "şalterler" daha geç yanıyor, beklemede olmasak bile, yüzüme yansımıyor... Siz fark edemeseniz bile kalbim küt küt atıyor. (gülüyor)

Yabu: İlk günlerde performanslardan önce çok heyecanlı olurum, ama heyecanımı yatıştıramasam bile sorun değil, en sevdiğim şarkıcının şarkısını dinlerim, yüksek sesle şarkıyı söylerim ve ilk çıkacağımız an için hazırlanırım. Herhangi bir psikolojik hazırlık yapmasak bile, sahneye adımımı atıp hayranlarım buluştuğum an, inanılmaz ama normal bir şekilde %100 hazır hissederim.


Yolculuklar için ne zaman hazırlanmaya başlarsınız?

Chinen: Okul gezileri için, geceden hazırlık yaparım. Bavul hazırlama konusunda çok iyiyimdir bu yüzden hazırlama işini yarım saatte bitiririm! Yurtdışı gezileri için, yanıma her zaman batı tarzı giysiler alırım, tüm durumlar için. "Diğer üyelerden biri bunu getirecek olmalı..." diye düşünen bir tip olmama rağmen ve sonuç olarak onları götürmem, üyelerden ödünç alırım. (gülüyor)

Yamada: Seyehat konusunda çok heyecanlı olurum bu yüzden 3 gün öncesinden hazırlık yapmaya başlarım ve seyahat hayalleri kurarım.

Arioka: Genellikle her şeyi paketlerim, şöyle düşünürüm "Ahhh~ bunu da yanıma almalıydım" ve her şeyimi yanıma almak isterim, bu yüzden önceki geceden her şeyi düzgünce hazırlarım. Telefonumun ve dijital fotoğraf makinemin şarj aletlerini hazırlarım, ve gözlerim ve midem için ilaçlarımı alırım.

Yabu: Önceki günden paketleme işlemlerine başlarım. Bulunduğum yerin yakınlarındaki otelleri kesinlikle seyahat dergilerinden araştırırım! Çok küçüklüğümden beri, haritalara bakmayı hep sevmişimdir. Gerçekten orada olduğumda kaybolmayacağımdan emin olmak için, yerlerin ve yolların isimlerini hafızama kazırım, böylece hemen geziye başlayabilirim.


SUMMARY için, herhangi bir dayanıklılık antrenmanı yapıyor musunuz?

Yamada: Yememi kısıyorum, ve akşam 6'dan sonra yememeye çalışıyorum. Buna 3 ay önce başladım ve 5 kg verdim, ve şimdi vücudumdaki yağ oranı %5~7 civarlarında!! Kesinlikle daha da hafifledim, ve şimdi çok daha çevik hareket edebiliyorum.

Arioka: Banyodan sonra gerilmeyi unutmamaya çalışıyorum. Eğer bunu uyumadan önce, her gece düzenli olarak yaparsam, nasıl oluyorsa, kolaylıkla uyuyakalıyorum!

Yaotome: Normalde ben zaten vücut antrenmanı yapıyorum, bu yüzden daha çok diyetime dikkat ediyorum. Son günlerdeki bağımlılığım, yuzu ponzu (Soya sosu ve sirke veya narenciye suyu içeren bir sos). Özellikle sebze tüketerek, dengeli beslenmeye çalışıyorum ve sevdiğim misolu ramenden dayanma gücü alıyorum, günde 4 öğün yemek yiyorum.


Mail göndermeden önce onları okuyup tekrar gözden geçiren insanlardan mısınız?

Chinen: Hmm bir düşünelim! Sanırım önemli bir içeriği varsa postalarımı tekrar gözden geçiririm. Arkadaşlarım için olanlar, daha çok göndermek isterim ve hızlı mesaj göndermek isterim, bu yüzden onları kontrol etmem.

Yamada: Hayır hayır, her zaman bir kez daha okumadan gönderirim. Gönderdikten sonra, "Ohhh~!?" derim, kanji kurallarına göre otomatik düzeltmeler ve diğer şeylere rağmen, "Pekala, fark etmez zaten!" derim (gülüyor).

Yaotome: Yazı yazdıktan hemen sonra gönderme eğilimim vardır, ve arkadaşlarım benim her zaman bir sürü yazım hatası yaptığıma dikkat çekerler. Mesajımı gönderdikten ve mesaj panoda göründükten sonra, "Oh adamım, yine yaptım." diyen tiplerdenim.


Geleceği görebilseniz ne yapardınız?

Chinen: 10 yıl sonrasını görebilmeyi isterdim. Ne yapıyor olacağım gibi şeyler... Bunun dışında, gerçekten uzayıp uzamadığımı onaylamak istiyorum (gülüyor).

Yamada: Evlenmiş miyim, onu görmek isterdim. Ben evlenmek istiyorum, ablam ve kız kardeşimle güzel dengeli bir şekilde büyüdüğüm için, 3 tane çocuk istiyorum. Kendi ebeveynlerim gibi olmak istiyorum, birlikte hala parklara, alışverişe ve oyun yerlerine giden, ve birlikte iyi geçinebileceğimiz birisi.

Arioka: Sagrada Familia' (Kutsal Aile) nın tamamlanmış halini görmek istiyorum, İspanya'daki Dünya Mirası Site Alanı. Aslında bu yapının 129 önce inşasına başlandığı ve hala bitirilememiş olmasından büyülendim. Kesinlikle etrafındaki mahalleler de çok değişecek, ve bunu şahsen görebilseydim, hayat görüşüm değişebilirdi gibi hissettiriyor.

Yaotome: Ben kendimden çok teknolojinin son durumunu merak ediyorum. Yapılan programların suç önlemede ne kadar ileri gidebileceğini merak ediyorum... Aynı zamanda, sıcaklık ayarları kişinin değişen vücut ısısına göre olsaydı harika olurdu.

Yabu: Geleceği bilseydim, günler çok sıkıcı geçerdi, bu yüzden görmek istemezdim... Onun yerine geçmişe dönmek isterdim (gülüyor). Geçmişteki eğlenceli zamanlara dönebilmek harika olmaz mıydı?


Seni en iyi hissettiren dostun kim?

Arioka: Üyelerin varlığının bana güç verdiğini düşünüyorum. İlgili oluyorlar ve onlara güvenebiliyorum, ve ailemden çok onlarla vakit geçiyorum, bu yüzden kalbimde özel bir yerleri var.


Yorgun olduğunuzda, nasıl rahatlarsın?

Yaotome: Klima ile uyuyamam, ama su yastığı ile uyurum! Başım serinlediğinde tüm vücuduma yayılıyor. Çok iyi hissettiriyor ve aynı zamanda elektrik tasarrufu için, bir taşla iki kuş!


Birçok gösteri sırasında motivasyonunuzu nasıl koruyorsunuz, mesela SUMMARY gibi?

Yabu: İkinci konser için 20 dakikalık kısa bir uyku.


Son zamanlarda lezzetli bulduğun herhangi bir yiyecek var mı?

Yabu: Domateslerden gerçekten, gerçekten nefret ederdim, ama arkadaşım onu cidden lezzetli bir şey gibi yiyince, ve nasıl olduysa şiddetli bir kıskançlık başladı ve nefretimin kaybolması için ağzımı tamamen domatesle doldurdum, ve nasılsa tadına alıştım (gülüyor). O zamandan sonra domates bağımlısı oldum, ve gerçekten nefis olmaları için nasıl pişirmem gerektiğini araştırdım. Bugünlerde onları biraz tuzlayıp yemeyi seviyorum.


Bir kız size nasıl bir şey derse, sizi mutlu eder?

Yaotome: "Kilo almışsın!"
Chinen: "Çok şirinsin~"
Yamada: "Harika bir gülüşün var!"
Arioka: "Çok erkeksisin!!"
Yabu: "Çok güvenilirsin!"


Son zamanlarda olan şanslı bir olay?

Yabu: Bir bütçe kararlaştırıp alışverişe gittim, ama şans ki mağazada devam eden bir satış varmış, ve bunun sayesinde bir giysi daha aldım! Gerçekten şanslıydım!!

Arioka: Trene geç kalacağımı düşünmüştüm "Kesinlikle yetişemem..." diye düşünüyordum ve hafiften vazgeçmeyi planlıyordum. Ama nasıl olduysa tren her zamankinden 2 dakika geç geldi ve ben yakalayabildim!

Yamada: Ahlak Bilimi sınavımın üstesinden gelebildiğim için çok mutluyum, sadece bir gün önce çalışmaya başlamama rağmen!

Chinen: SUMMARY 2011 danslarından birinin biraz zor adımları vardı ama şaşırtıcı derecede kısa bir sürede hatırlamaya başladım, bu yüzden çok şanslıydım.

Yaotome: Kıyafet aldığımda, gerçekten uygun fiyatlarla, diğer iki örnek ürünleri de aldım!


Son zamanlarda olan talihsiz bir olay?

Yabu: Telefonumun arka şarj kapağı vardı ve onu kaybettim... Nasıl o kadar kolay çıkabildi, şey aslında daha önceden üç kere düşürmüştüm (ağlıyor).

Arioka: İstediğim T-shirt satılmıştı... Sadece bayanlar için olanı kaldığını söylediler ve onu denedim. Tam oldu, nasıl olduysa, kol tasarımları utanç vericiydi, çok kızsıydı.

Yamada: Cüzdanımda sadece 500 yen vardı (gülüyor), ve istediğim kıyafetleri almak zorundaydım, bu yüzden çılgınca banka aramaya başladım, ama normalden önce kapanmışlardı ve hiç para çekemedim.

Chinen: Ben gerçekten hiç şanssız bir şeyle karşılaşmam, ama tek bir şey vardı, buluşmaya çok erkenden gitmiştim ve bizim menejerin henüz arabası bile gelmemişti...

Yaotome: Sivrisinekler için gerçekten cezbediciyim, ve bugün bile, çekim sırasında üç kez ısırıldım, cidden kaşınıyor!! Isırılmaya diğerlerinden daha çok eğilimim var...



Haydi! Yaz için yapacak rutin bir şey! SUMMARY 2011 Açılıyor!

Genç, yaşlı herkes için eğlence gösterisi, Tokyo Dome Şehir Salonu Temmuz'un 8'den bu yana açık. Muhteşem performanslarla dolu bir gösteri ip yürüyüşü, trapez, Japonca taiko, yürüyüş düzenleri ve hokkabazlık. SUMMARY 2011 görülesi bir gösteri, Hey! Say! JUMP bunların hepsini size sunacak.

Chinen: Hayranlarla daha yakın olacağız, ve birçok ruh var. Trapezde geçen seferki gibi başarısızlığa uğramamak için elimden geleni yapacağım!

Yamada: Hayranların, her üyenin bireysel eğilimlerini görebilmeleri için uygun bir mekan, lütfen ne kadar büyüdüğümüzü görmek için merakla bekleyin!

Yaotome: Geçen senekinin arkasında sönük kalacak bir gösteri olmayacak, bu yüzden üyeler ve hayranlar arasında en iyi yaz anılarımızı yapabilecek bir gösteri sunabilirsek, harika olur!

Yabu: Bir grup olamazsak, yapılamayacak bir çok hareket var, bu yüzden her gösteri için her şeyimizi veriyoruz. Tokyo Dome Şehir Salonu'ndaki bir aylık performanslarımızda, iyi bir gösteri akışı sağlamak istiyorum, bu yüzden Kyocera ve Tokyo Dome'a çarpıcı bir gösteri getirebiliriz.

Arioka: Geçen yılki hareketlerle karşılaştırılınca çıtayı yükselttik, daha önce izlemiş olan insanları bile eğlendirecek bir gösteri oldu, bu yüzden lütfen SUMMARY 2011'e gelin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder