8 Ekim 2011 Cumartesi

Niini no Koto wo Wasurenaide SP


Yapım Yılı: 2009
Türü: Aile, Dram, İnsan

Konusu:
Kawai Keisuke küçüklüğünden beri fizikçi olmak isteyen biridir. Anne-babası onu iyi bir üniversiteye göndermeyi hayal ederler. Liseye başladığında beyninde bir tümör olduğu tespit edilir. Doktorlar sadece bir yıl yaşayabileceğini söylerler. Ama Keisuke annesiyle birlikte bu hastalıkla savaşmaya karar verir. Böylece Keisuke'nin 15 yaşından 23 yaşına kadar süren 8 yıllık beyin tümörü mücadelesi başlamış olur.

- Oyuncular -

Nishikido Ryo:
Filmin başrol oyuncusu Keisuke'yi canlandırıyor. Filmdeki kişiliğini tanımlayamıyorum.

Yamada Ryosuke:
Filmin sevimli, saf, yerinde duramayan küçük kardeşi ayrıca Türkçe'ye çevirme nedenim 

Kuroki Hitomi:
Filmin fedakar, gözü yaşlı annesi. Film boyunca çok acıdım bu kadıncağıza...

Jinnai Takanori:
Ryo'nun babası. Kendi çapında esprili bir tip. Bana kalırsa espriler iğrenç lol...
Yaptığı espriler ömrümü yedi...

Tanaka Rena:
Hemşire rolünde. Tatlı biraz da saf bir kız....

Shirakawa Yumi:
Maalesef düzgün bir resmini bile bulamadım. Filmde beni bayağı bir güldürdü.
Çok tatlı bir kadın. Tek kelimeyle bayıldım ben de böyle bir büyükanne istiyorum... ><


Dizi bir SP'dır. 29 Ağustos 2009 tarihinde NTV yayınlanmıştır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder