8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryosuke YAMADA - Wink Up Ocak 2011




A ~ Akai: Kırmızı
Daha çok konserlerde giydiğim kostümler kırmızı oluyor. Özellikle de sololarım, neredeyse hep kırmızı giyiyorum. Kullandığım sadece 3 renk var ve kırmızı da onlardan biri. Bu yüzden konserlerde kırmızı giyme ihtimalim bir hayli yüksek. Bana sorsalar, ben sarı derdim. Ama en azından bir konserde sarı kullanmak istiyorum, bir kereliğine de olsa tamamen altın sarısı giyeceğim. İyi görünüp görünmeyeceğinden pek emin değilim. (Gülüyor)

Ri ~ Ryousuke...
Bu ismi seviyorum. Ama soyadımdan hiç hoşlanmıyorum, Yamada? Akılda tutması kolay, ama aşırı basit. (Gülüyor) Her ismin bir anlamı olduğunu söylerler. Ama Kanji farklı, annemle babam "suke" kurtarmak, yardım etmek anlamına geldiği için seçmişler ve soğuk nefes anlamına gelen "ryou" ile birleştirmişler. İnsanlara yardım eden havalı biri olarak yaşamamı ümit etmişler. Peki, ben... öyle mi yaşıyorum? Mutlu bir hayatım var ve insanlara da yardım etmek istiyorum.

GA ~ Gakkou: Okul
Okulda bir sürü şaka yapıp, eğleniyorum. Ama sınıfta ve ders sırasında değil, tamam mı? Sadece yarışmalarda. Eğer hayranlarım beni eğlenirken görürlerse, korkabilirler. (Gülüyor) Yüzümün pek de hoş görünmediğine eminim, ama en iyi şutları ben atıyorum. (Gülüyor)

TO ~ Tomato: Domates
Hiç sevmem. New York'tayken kendimi yemek için zorladım. Ama işe yaramadı. Yutmak için büyük bir mücadele verdim. Ağzımın içinde yayılışını hiç sevmiyorum. Hakkında konuşmak bile midemi bulandırıyor. (Gülüyor) Bir daha yemek istemiyorum! Kuwazu Girai(televizyon programı)'de yememi istediler benden. Vazgeçiyorum, dedim. (Gülüyor)

U ~ Umi: Deniz
Seviyorum, denizin her halini severim. Normalde, deniz dalgalarının çıkardığı sese bayılırım, gürültü de olsa önemli değil. Ve denizin akşamki halini severim. Kışın mı yoksa yazın mı derseniz... Kışın denizi sevmiyorum, çünkü soğuk oluyor. Kışın denize düşmüştüm. Resim çekinirken, kayalar arasına sıkışmış bir balık gördüm. Onun için üzüldüm ve kurtarmaya çalıştım. Geri dönerken, denizin içine düştüm. Bayağı bir derine battım, ama sonu iyi bitti, Takaki beni kurtardı. Ve fotoğraf çekiminin ortasındaydım, fotoğrafçı ve stilist ekibini zor durumda bıraktım. O zamandan beri, kışları denizi hiç sevmem. Denize gitmenin en güzel zamanı yaz geceleridir. Havaifişek patlatabilir ve köpeklerle oynayarak eğlenebilirsiniz. Denizde eğlensem de, denize girmeye pek de bayılmam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder