8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryosuke YAMADA - POPOLO Nisan 2011




Soru 1 --> Okulun en sevdiğin yeri neresi?
Kütüphane iyidir. Genellikle insan olmaz, sessiz ve dinlendirici. Bazen de arkadaşlarımla vakit geçiririm.

Soru 2 --> Kulüp aktiviteleri ile ilgili anıların neler?
Ben kulüp işinden azat edildim. (Gülüyor) Ama, tenis kulübündeki insanları gördüğümde, eğlenceli geliyor, ben de denemek istiyorum. Öyle düşünüyorum birden...

Soru 3 --> Komite toplantıları hakkındaki anıların?
Ben disiplin komitesindeyim, bu yüzden arkadaşlarım disiplinli mi, değil mi, kontrol etmem gerekiyor. Tabii, en çok da kendi disiplinimi sağlamam gerek. (Gülüyor)

Soru 4 --> Geçmiş öğretmeninle ilgili kısım?
5. sınıfa giderkenki sınıf öğretmenim aynı Kinpachi-sensei gibiydi (3 nen B gumi Kinpachi Sensei dizisindeki öğretmeni kastediyor) ve onu çok seviyordum. Ders sırasında şakalar yapıyordu, çok komik bir öğretmen.

Soru 5 --> Herhangi bir tatil anın var mı?
Liseye başlamadan önce, çok gergindim. Çok utangaçtım. Bu yüzden "100 arkadaşım olacak." yerine, "Bir arkadaşım olsun istiyorum." derdim.

Soru 6 --> Okula giderkenki yol anıların?
Sanırım okula trenle giden insanlar benim ne hissettiğimi anlıyordur. Ama, tıklım tıklım dolu trenler insanı çok yoruyor. Yazları, çok fazla... Beni sevindirin. (Gülüyor)

Soru 7 --> En sevdiğin öğle yemeği?
Tabii ki yumuşak erişte! İçine bir sürü et sosu koyuyorum. Sonra da burun sütü diye espri yapıyorum, bana gülüyorlar.

Soru 8 --> Sınavlara çalışmak zor mu?
Elbette çok zor. Chinen'in zekasına özeniyorum. Ama dil derslerini seviyorum, hep 100 almak için çalıştım.

Soru 9 --> Ya karnelerin?
Hep "sakinleşti" yazardı. (Gülüyor) Önceden pek yerinde duran, sakin, uslu biri değildim. Karnelerimi okumak çok eğlenceli oluyor.

Soru 10 --> Mezuniyette, hoşlandığın kıza nasıl itiraf edeceksin?
Belki, "Senden hoşlanıyorum, bu yüzden lütfen benimle çıkar mısın?" gibi bir şey olabilir. İyi bir zamanda, hatta sabah bile olabilir, söylerim, ama sabahları olursa kötü olur, çünkü sabahları tükenmiş, bitmiş olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder